تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6621 و KX-TG6622

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6621 و KX-TG6622

برند پاناسونیک شناخته شده ترین شرکت تولید محصولات مخابراتی در جهان است که مقر آن در ژاپن است. کیفیت محصولات پاناسونیک بر هیچکس پوشیده نیست. پاناسونیک بهترین تولید کننده تلفن های بیسیم در جهان است. قابلیت های مختلفی که این برند برای تلفن های بیسیم خود تعبیه کرده می تواند پاسخگوی نیاز تمامی کاربران باشد.

در این مطلب قصد داریم دو مدل از بیسیم های پاناسونیک را معرفی کنیم:

تلفن های بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6621 و KX-TG6622 از با کیفیت ترین مدل های این برند هستند که قابلیت های کاملا مشابهی دارند. تفاوت این دو مدل در تعداد گوشی های بیسیم است مدل KX-TG6621 دارای یک گوشی بیسیم است و مدل KX-TG6622 دارای دو گوشی بیسیم است. در مدل دو گوشی قابلیت اینترکام یا تماس داخلی رایگان بین بیسیم ها برقرار است.

سیستم DECT 6.0 که در این تلفن ها به کار رفته سبب افزایش برد نسبت به مدل های قبلی می شود. این سیستم از تداخل فرکانس با سایر دستگاه های بیسیم جلوگیری می کند. علاوه بر این، این تکنولوژی با کد گذاری بین بیسیم و پایه از استراق سمع جلوگیری می کند.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6621 و KX-TG6622

سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال این گوشی بیسیم می تواند بعد از چند زنگ تماس و عدم پاسخ گویی توسط شما روی منشی تلفنی رفته و پیغام مخاطبین را ضبط کند. حدود 20 دقیقه پیغام توسط این تلفن ضبط می شود.

با فعال سازی حالت ECO، خروجی سیگنال و مصرف برق به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و برای محیط زیست نیز مناسب تر است زیرا سیگنال های کمتری تولید می کند.

دفترچه تلفن این گوشی بیسیم می تواند تا 100 مخاطب را در خود ذخیره کند. مخاطبین ذخیره شده در دفترچه تلفن پس از تماس نامشان نمایش داده خواهد شد.

  • کلید تک لمسی حالت ECO
  • قابلیت Caller ID با 50 حافظه
  • صفحه نمایش 1.8 اینچ مونوکروم
  • دارای دفترچه تلفن 100 شماره ای
  • امکان مسدود کردن تماس های ورودی
  • سیستم منشی تلفنی 20 دقیقه ای

منو اصلی