تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG7862

معرفی تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG7862

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG7862 یکی از مدل های بسیار با کیفیت این برند است که دارای دو گوشی بیسیم است و قابلیت پشتیبانی از یک خط تلفن شهری را دارد.

فقط دکمه اختصاصی ECO را فشار دهید. خروجی سیگنال و مصرف انرژی تا حد زیادی کاهش می یابد. در حالت Eco، شاخص ECO به وضوح در LCD نمایش داده می شود. در این حالت علاوه بر کاهش مصرف انرژی با تولید کمتر سیگنال با محیط زیست هم سازگارتر است.

برد این گوشی بیسیم مانند سایر بیسیم های مجاز خانگی است و در محیط بسته خانه می تواند تا ۵۰ متر آنت دهی داشته باشد. اگر تلفن را در محیط باز بدون مانع قرار دهید می تواند تا ۳۰۰ متر را ساپورت کند.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG7862

این تلفن از تکنولوژی DECT 6.0بهره می برد که باعث افزایش برد نسبت به مدل های قبلی می شود و از استراق سمع جلوگیری می کند. ارتباطات بین گوشی بی سیم و واحد پایه رمزگذاری می شوند و گذرواژه رمزگذاری به طور دوره ای تغییر می کند تا سطح بالایی از امنیت را حفظ کند. از مزایای این تکنولوژی رنج فرکانسی ۱٫۹ گیگاهرتز است که این فرکانس با سایر دستگاه های بیسیم تداخل نخواهد داشت.

قبل از رفتن به خواب، به راحتی گوشی تلفن همراه خود را به حالت Silent Mode تنظیم کنید تا در اتاق خواب آرامش داشته باشید. در همین حال، می توانید گوشی دیگر را به نوعی تنظیم کنید که در اتاق دیگر زنگ بخورد و یا اینکه همه گوشی ها را به حالت سکوت ببرید.

در مورد باتری، باتری هیدرید نیکل متال هیدرید سازگار با محیط زیست است و در حالت آماده به کار به مدت ۱۵۰ ساعت و در مدت مکالمه بدون وقفه تا ۱۲ ساعت را می تواند پشتیبانی کند و شارژ کامل نیز ۷ ساعت به طول می انجامد.

قابلیت کاهش صدای محیط ،صداهای ناهنجار محیط را حذف کرده و باعث می‌ شود مخاطب صدای کاربر را به ‌راحتی و عاری از سروصدای محیط بشنود.

منو اصلی