تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG8551

معرفی تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG8551

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG8551 یکی از با کیفیت ترین مدل های موجود در بازار از برند پاناسونیک است که دارای یک گوشی بیسیم است. این گوشی بیسیم قابلیت پشتیبانی از یک حط تلفن شهری را دارد.

فناوری DECT 6.0 که برای برقراری ارتباطات تلفنی در این دستگاه به کار گرفته شده است دارای فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز است و می تواند تماسی امن و بدون احتمال استراق سمع را برایتان فراهم کند. این فناوری با سایر فرکانس های دستگاه های بیسیم تداخل نخواهد داشت. برد این تلفن نیز نسبت به سایر مدل ها دارای ۲۰% افزایش است و می تواند تا 6 گوشی بیسیم ارتقا یابد.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG8551

در حالت فول شارژ که ۷ ساعت به طول می انجامد ۱۴ ساعت مکالمه پشتیبانی می شود و ۲۴۰ ساعت حالت آماده به کار نیز توسط گوشی بیسیم ساپورت خواهد شد. با قابلیت Caller ID، شما می توانید شماره تلفن تماس دریافتی را بر روی صفحه LCD مشاهده کنید.

دفترچه تلفن این گوشی می تواند تا 50 مخاطب را در خود ذخیره کند. با سیو کردن مخاطبین در هنگام تماس آن ها نامشان نمایش داده می شود تا به راحتی بفهمید چه کسی تماس گرفته است. همچنین برای تماس نیز نیاز به شماره گیری نخواهید داشت و فقط داخل دفترچه تلفن می گردید. به وسیله سیستم کال بلاک آن می توانید شماره های مزاحم خود را در بلاک لیست قرار دهید تا آن ها دیگر نتوانند با شما تماس بگیرند.

برد این گوشی بیسیم مانند سایر بیسیم های مجاز خانگی است و در محیط بسته خانه می تواند تا ۵۰ متر آنت دهی داشته باشد. اگر تلفن را در محیط باز بدون مانع قرار دهید می تواند تا ۳۰۰ متر را ساپورت کند.

  • نمایشگر رنگی TFT بزرگ 1.8 اینچی
  • دارای منوی فارسی
  • دارای تقویم فارسی
  • مجهز به سیستم DECT
  • قابلیت کنفرانس
  • دارای دفترچه تلفن 50 تایی

منو اصلی