دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SFN480

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SFN480

یک راه حل نظارت داخلی کامل را از طریق دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SFN480 به صورت  360 درجه دام با کیفیت 9 مگاپیکسل توسط این دوربین مداربسته شبکه را تجربه کنید. این دوربین مداربسته شبکه 9 مگاپیکسلی حالت های انتقال چندگانه را با یک گزینه مشاهده 360 درجه به ارمغان می آورد. همچنین به این ویژگی یکپارچه حالت های انتقال مانند پانورامیک، دو پانورامیک، چهار PTZ، PTZ تک و چهار جریان را نیز اضافه می کند.

شما می توانید تمرکز خودکار را برای تنظیم تصاویر واضح در حالت رنگی یا سیاه و سفید استفاده کنید. شما همچنین می توانید سیستم را به تغییر فوکوس ناشی از اختلاف دما تغییر دهید. ELC در سیستم اجازه تنظیم خودکار برای تنظیم سرعت شاتر با استفاده از روشنایی برای ارائه سریع و دقیق تصاویر را می دهد. با سنسور حرکت تصویر، شما می توانید 4 حوزه را به مناطق تشخیص برنامه ریزی کرده و 15 مرحله را به سطح حساسیت تنظیم کنید و فاصله را برای اندازه گیری 10 مرحله تعیین کنید.

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SFN480شما می توانید 8 ناحیه از نظارت را پنهان کنید تا حریم شخصی حفظ شود. دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-SFN480 به طور  360درجه اجازه می دهد جریان H.264 و JPEG به طور همزمان با استفاده از نظارت بر زمان واقعی و ضبط با وضوح بالا را ضبط کند.

این دوربین یک تصویر فیزیکی 9MP 3K x 3K با سرعت 15 فریم بر ثانیه و یک تصویر 4 مگاپیکسلی با سرعت 30 فریم در ثانیه در H.264 برای رزولوشن های بالا با نرخ فریم استاندارد ایجاد می کند و تصاویری روشن را در هر وضعیت روشنایی فراهم می کند. این دوربین از جریان همزمان تصاویر چشم ماهی و دیافراگم پشتیبانی می کند تا سیستم بتواند تصویر کامل را ضبط کند در حالی که کاربران همزمان می توانند از جریان های اضافی با تنظیمات صفحه نمایش مختلف استفاده کنند. دوربین از پان مجازی چند کاربره، شیب و زوم در چهار حالت PTZ پشتیبانی می کند.

منو اصلی