دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-CZ492

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-CZ492

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-CZ492 با بدنه جمع و جور فقط 58 میلی متر (W) 118 میلیمتر (D)، WV-CZ492 دارای یک لنز زوم اپتیکال 36 برابر کامل است. همراه با زوم الکترونیکی 20x، به شما اجازه می دهد تا برای نظارت دقیق به 720x بزرگنمایی کنید. این دوربین نیز با سایر ویژگی های پیشرفته به طور کامل لود می شود: تغییر خودکار از رنگ به تک رنگ، نظارت 24 ساعته را پشتیبانی می کند.

وضوح افقی در حالت های 650 تی وی لاین است. این دوربین فوق العاده حساس می تواند در نور با نور کم تا 0.5 lux و در رنگ های تک رنگ در نور تا 0.04 لوکس عمل کند. افزایش حساسیت الکترونیکی 32x به صورت خطی تصاویر را روشن می کند.

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-CZ492

ویژگی های اضافی بهبود تصویر عبارتند از: Compensation Back Light (BLC)، کاهش نویز دیجیتال (DNR) و کنترل اتوماتیک افزایش (AGC)، اطمینان از دید و حتی جزئیات کوچک. به علاوه، لیست ویژگی های نظارت شامل 8 منطقه حریم خصوصی ، دوربین دیجیتال حرکتی، تا 256 موقعیت از پیش تعیین شده، عنوان دوربین، رمز عبور قفل، آینه و نمای بالا سمت پایین است. ترمینال خروجی هشدار در پشت دوربین دارای یک سنسور خارجی یا دیگر تجهیزات نظارت خارجی است. رابط های کنترل شامل Multiplex-Coaxial، RS-485، کنترل لنز و کنترل A-D می باشد.

با کیفیت بالا، جمع و جور WV-CZ492 ایده آل برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی که در آن نظارت قابل اعتماد از ساختمان ها و مراکز خرید، به بانک ها، ساختمان های اداری و هتل ها ضروری است. برنامه WV-CZ492 با هر برنامه ای که دارید، نگاه دقیق تر و دقیق تر را مشاهده کنید.

لنز زوم اپتیکال 36 برابر و زوم دیجیتال 20 برابر

36x optical zoom lens plus 20x digital zoom

عملیات روز / شب درست می تواند به صورت خودکار یا دستی انتخاب شود

True Day/Night operation can be selected automatically or manually

عملکرد قفل رمز عبور برای حفاظت از مدیریت کاربر

Password-lock function for user management protection

 

منو اصلی