تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG9391

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG9391

تلفن های بیسیم با قابلیت های خوبی که دارند امروزه به اولین انتخاب برای استفاده خانگی تبدیل شده اند. آزادی عمل حین مکالمه مهمترین ویژگی این نوع تلفن است.کاربران با استفاده از این تلفن ها می توانند در خانه حرکت کنند و همزمان به کارهای دیگر خود برسند.

یکی از ایرادات این نوع تلفن عدم کارکرد در صورت قطع برق است. اگر برایتان مهم است در هنگام نبود برق تماس هایتان از دست نرود می توانید از یک تلفن با سیم به عنوان پشتیبان در کنار بیسیم خود بهره ببرید.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG9391 یکی از مدل های این برند است که دارای یک گوشی بیسیم و یک گوشی رومیزی در کنار هم است. همچنین این تلفن قابلیت پشتیبانی از دو خط تلفن شهری دارد. شما می توانید از طریق این دو تلفن خط های شهری خود را به خوبی مدیریت کنید.

سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال این گوشی می تواند تا 40 دقیقه پیغام های مخاطبین شما را در صورت عدم پاسخ شما به تماس ضبط و ثبت کند تا در فرصت مناسب پیغام ها را گوش کنید و با آن ها تماس بگیرید.

سیستم کالر آی دی گویا می تواند با استفاده از تکنولوژی تبدیل متن به گفتار اطلاعات تماس گیرنده را در خانه اعلام کند تا دیگر نیاز نباشد ال سی دی گوشی را نگاه کنید تا متوجه شوید چه کسی با شما تماس گرفته است.

تکنولوژی DECT 6.0 هیچگونه تداخلی با محدوده ی فرکانس سایر دستگاه های بیسیم مثل روترها ، موس و کیبورد های بیسیم ، اجاق های ماکروویو و سایر دستگاه های خانگی ندارد و همچنین نسبت به مدل های قبلی دارای افزایش برد است.

قابلیت ها :

دارای یک گوشی بیسیم و یک گوشی رومیزی

قابلیت پشتیبانی از دو خط تلفن شهری

سیستم کالر آی دی گویا

تکنولوژی DECT 6.0

سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال 40 دقیقه ای

قابلیت برقراری کنفرانس 4 نفره

نشانگر نورانی جهت اعلام تماس و پیام ضبط شده

دفترچه تلفن 100 شماره ای

منو اصلی