تلفن بیسیم دو خط مدل KX-TG6700 و KX-TG6702

تلفن بیسیم دو خط مدل KX-TG6700 و KX-TG6702

در بعضی از منازل دو خط تلفن شهری موجود است و گاهی کاربران می خواهند با یک تلفن هر دو خط را مدیریت کنند. از نظر اقتصادی تهیه دو تلفن بیسیم برای دو خط زیاد به صرفه نیست و باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید همچنین مدیریت آن ها نیز سخت تر است.

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG6700 دارای قابلیت پشتیبانی از دو خط تلفن شهری است که دارای یک گوشی بیسیم است و مدل KX-TG6702 هم با همان قابلیت ها و دارای دو عدد گوشی است.

این دو مدل تلفن تا سقف 8 دستگاه تلفن بیسیم قابل ارتقا هستند و مدل سازگار با آن KX-TGA670 است که می توان آن را پایه رجیستر و به راحتی استفاده کرد.

اگر در یک دفتر کوچک خود هم دو خط تلفن دارید و تعداد کمی داخلی مورد نیاز شما است می توان از این تلفن های دو خط پاناسونیک که همراه با یک تا چند گوشی ارائه می شوند استفاده کرد.

تلفن بیسیم دو خط مدل KX-TG6700 و KX-TG6702

امکان کنفرانس تماس 4 طرفه می تواند امکان بسیار مناسبی برای دفاتر کوچک باشد. بر روی آنتن گوشی بیسیم یک چراغ قرار گرفته که اگر گوشی را برای تایم استراحت به حالت سایلنت در آورده اید می توانید با استفاده از این چراغ متوجه زنگ خوردن تلفن شوید.

سیستم منشی تلفن تمام دیجیتال در این گوشی می تواند با حافظه 60 دقیقه پیغام های مخاطبین را ضبط و ثبت کند.

دفترچه تلفن اختصاصی این گوشی قابلیت ذخیره ۵۰ شماره با نام مورد نظر شما را دارد و می توانید از این امکان به سهولت بهره ببرید و بدون شماره گیری با مخاطبان پر کاربرد خود از این طریق تماس بگیرید.

این تلفن ها با استفاده از فناوری Spectrum Spread Frequency-Hopping Spectrum اطمینان از صدای عالی، وضوح باورنکردنی، برد بلند و امنیت عالی از استراق سمع را تضمین می کنند.

 

 

منو اصلی