تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG9331

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG9331

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG9331 یکی از مدل های تک گوشی برند پاناسونیک است که امکانات خوبی را برای استفاده خانگی فراهم آورده است. اگر تعداد بیسیم ها برایتان کافی نیست می توانید تعداد بیسیم ها را تا سقف ۶ دستگاه افزایش دهید.

این تلفن از تکنولوژی DECT 6.0 بهره می برد که باعث افزایش برد نسبت به مدل های قبلی می شود و از استراق سمع جلوگیری می کند. همچنین با سایر دستگاه های بیسیم تداخل نخواهد داشت.

منشی تلفنی این دستگاه در صورت پاسخ ندادن به تلفن روی پیغام گیر رفته و به صورت خودکار ضبط می کند. پیغام ها را می توانید هم از روی پایه و هم از روی بیسیم گوش دهید.

با بی صدا کردن گوشی اتاق خود در زمان های دلخواه از سکوت و آرامش لذت ببرید در حالی که گوشی هایی که در اتاق های دیگر قرار دارند را می توانید روی رینگ تنظیم کنید ( اگر تعداد گوشی بیسیم را ارتقا داده باشید)

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG9331

قابلیت بلاک تماس برای این تلفن تعبیه شده که می توان شماره های مزاحم را به این لیست اضافه کرد. در این صورت دیگر آن شماره ها نمی توانند با شما تماس برقرار کنند و در صورت شماره گیری آنها برایشان بوق اشغال پخش خواهد شد.

دفترچه تلفن اختصاصی این تلفن بیسیم می تواند تا 99 مخاطب را در خود ذخیره کند تا بتوانید به راحتی با شماره های پر کاربرد خود تماس برقرار کنید.

صفحه کلید و بلندگوی دیجیتال روی پایه

سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال

قابلیت برنامه ریزی جهت عدم دریافت تماس های مزاحم

دارای Caller ID و امکان تنظیم زنگ های مختلف برای شناسایی تماس گیرنده

نشانگر نورانی جهت اعلام تماس و پیام ضبط شده

دفترچه تلفن اشتراکی با ۵۰ حافظه

صفحه کلید نورانی و بلندگوی دیجیتال روی گوشی بیسیم

قابلیت قفل کردن صفحه کلید

امکان مکالمه هم زمان چهار نفر با یک خط شهری

ارتباط داخلی بین پایه و گوشی

گیره اتصال به کمر و فیش ورودی  HeadSet

استفاده از باتری شارژی نیم قلمی

حالت شب

کیفیت ساخت بالا

ساخت مالزی

 

 

منو اصلی