تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6700

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6700

تلفن ها امروزه نقش بسیار پررنگی در ارتباطات دارند در همه جا اعم از خانه ها و ادارات و شرکت ها می توان این دستگاه را مشاهده کرد. بعضی تلفن ها قابلیت های خوبی دارند که ممکن است کاربران به دنبال آن باشند.

اگر در منزل یا محل کار خود دو خط تلفن دارید و می خواهید آن را با یک گوشی بیسیم مدیریت کنید تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6700 یکی از بهترین مدل های دو خط این برند است.

همانطور که می دانید تهیه دو تلفن بیسیم برای دو خط تلفن شهری هزینه بیشتری نسبت به یک تلفن دو خط دارد پس خرید این تلفن بیسیم برای کاربر بسیار به صرفه است.اگر یک گوشی بیسیم برای شما کافی نیست خبر خوش این است که این تلفن قابلیت ارتقا گوشی بیسیم تا سقف 8 دستگاه را دارد و مدل سازگار هم KX-TGA670 است.

سیستم منشی تلفنی این گوشی به طور خودکار می تواند تا یک ساعت پیام را در خود ضبط کند تا شما در فرصت مناسب آن ها را گوش دهید و با مخاطبین مورد نظر تماس بگیرید.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6700

دفترچه تلفن این گوشی می تواند تا 50 نام و شماره را در خود ذخیره کند تا شماره های پر کاربرد خود را به راحتی در دسترس داشته باشید و نیازی به شماره گیری کردن نداشته باشید. تکنولوژی Enhancer Voice فرکانس های از دست رفته را به صداها اضافه می کند.

باتری قابل شارژ NiMH اجازه می دهد در هر بار شارژ گوشی تا 5 ساعت زمان مکالمه را پشتیبانی کند. نوع سیستم این تلفن GigaRange است و باند فرکانسی ۵٫۸GHZ برای آن تعبیه شده .

قابلیت ها :

– 2 خط با قابلیت بر قراری ارتباط کنفرانس 4 نفره

– قابلیت افزایش تا 8 گوشی (KX-TGA670)

– سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال

– سازگاری با سیستم Caller ID

– 50 حافظه نام و شماره تلفن Caller ID

– 50 حافظه نام و شماره تلفن

– فن آوری بهبود کیفیت صدا

– بلند گوی دیجیتال 2 طرفه (پایه / گوشی)

– نمایشگر LCD نورانی 3 سطری روی گوشی

– قابلیت شماره گیری آسان با کلیدهای روی پایه

– صفحه کلید نورانی روی گوشی

منو اصلی