تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGD210

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGD210

تلفن ها یکی از مهمترین ابزار های ارتباطی است که بسیار فراگیر است. این دستگاه در دو نوع بی سیم و رومیزی ارائه می شود که در چند سال اخیر تلفن های بیسیم بسیار پرطرفدار شده و از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار هستند.

تلفن های بیسیم می توانند آزادی عمل را در هنگام تماس به کاربر بدهد که او به سایر کارهای دیگر خود در حین تماس رسیدگی کند.

تلفن های بیسیم پاناسونیک با بهترین قابلیت ها و ساخته شده از با کیفیت ترین مواد اولیه است که جزو شناخته شده ترین محصولات مخابراتی بازار جهانی هستند.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGD210 یکی از بیسیم های خانگی این برند است که قابلیت پشتیبانی از یک خط تلفن شهری را دارد و از طراحی بسیار زیبا و شیکی برخوردار است.

این تلفن مدل سال 2014 این شرکت است. صفحه نمایش این گوشی 1.6 اینچ است که سایز بزرگی محسوب می شود و دارای نور پس زمینه سفید است. صفحه کلید آن نیز دارای نور پس زمینه است که می توان در محیط تاریک هم شماره گیری دقیق و بدون خطایی داشت.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGD210

ویژگی کال بلاک به کاربر اجازه می دهد تماس های ناخواسته را با وارد کردن اطلاعات Caller ID در حافظه بلوک تماس تلفن، مسدود کند.

حالت هوشمند محیطی به طور خودکار مصرف انرژی را هنگام استفاده از گوشی نزدیک به واحد پایه به طور خودکار کاهش می دهد. نه تنها زمان مکالمه در دسترس را گسترش می دهد، بلکه برای محیط زیست نیز مناسب است. هنگامی که با استفاده از دستگاه کمتر برای برقراری ارتباط با واحد پایه استفاده می شود، عمر باتری طولانی تر می شود که موجب شارژ مجدد کمتر می شود و می تواند باتری های کمتری در دفاتر دفن زباله ایجاد کند.

قابلیت ها :

فرکانس 1.9 گیگا هرتز

تکنولوژی DECT 6.0

حالت Call Waiting

قابلیت برقراری کنفراس سه نفره

قابلیت پاسخگویی با هر کلید دلخواه

قابلیت Call Share

دارای دفترچه تلفن 100شماره ای

 

منو اصلی