تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG7432

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG7432

برند پاناسونیک از معروفترین برند های تولید کننده محصولات مخابراتی است که در تمام دنیا شناخته شده است و محصولات این شرکت از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند.کمتر کسی پیدا می شود که نام این برند را نشنیده باشد یا از محصولات آن استفاده نکرده باشد.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG7432 محصول کم نظیر شرکت پاناسونیک می باشد که از طراحی ظریف و در عین حال ماهرانه برخوردار است.

این گوشی بیسیم قابلیت پشتیبانی از یک خط تلفن شهری دارد و با دو بیسیم ارائه می شود .اما قابل ارتقا تا سقف ۶ گوشی بیسیم است که به وسیله ریجستر به پایه می توان از آن استفاده کرد.

سیستم منشی تلفنی این گوشی بیسیم در صورت عدم پاسخگویی دستگاه به صورت خودکار روی پیغام گیر رفته و پیغام های شما را ذخیره و ثبت می نماید. این تلفن دارای سیستم کال بلاک است که می تواند شماره های بلک لیست را مسدود کند و از تماس آن ها به طور اتوماتیک جلوگیری کند.

صفحه نمایش روی این گوشی قابلیت نشان دادن شماره یا نام تماس گیرنده را دارد و صفحه نمایش دارای نور پس زمینه برای استفاده در تاریکی است. اگر نیاز شما در حد تلفن زدن و پاسخگویی تلفن است و از امکانات پیچیده بعضی تلفن ها گیج می شوید این تلفن انتخاب مناسبی برای شماست.

دفترچه تلفن آن قابلیت و حافظه ذخیره ۵۰ نام و شماره را دارد که می توانید به راحتی و بدون شماره گیری با شماره های پرکاربرد خود تماس برقرار کنید.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG7432

قابلیت ها :

– دارای دو گوشی بیسیم

– سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال

– نمایشگر 2.1 اینچی روی گوشی

– امکان مسدود کردن تماس های ورودی

– مزاحم یاب گویا

– دفترچه تلفن با 50 حافظه نام و شماره تلفن

– قابل افزایش تا 6 گوشی

– بلندگوی دیجیتال بر روی گوشی

– ساخت مالزی

 

 

منو اصلی