تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG3023

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG3023

تلفن های شرکت پاناسونیک جزو شناخته شده ترین محصولات در حوزه مخابراتی می باشد . این تلفن ها از کیفیت ساخت بسیار بالا و طراحی شیکی برخوردارند که هر کاربری را جذب می کند .

اگر تلفن های بیسیم چند گوشی را برای منزل خود تهیه کنید و هرکدام را در جایی از منزل بگذارید که همیشه دسترسی آسانی داشته باشند احتمال از دست رفتن تماس هایتان کمتر می شود و خودتان نیز راحت تر پاسخگوی تلفن هستید.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG3023 تلفنی با قابلیت های بالا و البته دارای دو گوشی است که مناسب برای منازل بزرگ است

این مدل قابل ارتقا تا 4 گوشی بیسیم دیگر است که همه با همان پایه کنترل می شوند. تلفن را در هر اتاق خانه اضافه کنید و هرگز تماس دیگری را از دست ندهید. شما می توانید هر گوشی را بر اساس اختیار خود برنامه ریزی کنید. قبل از رفتن به خواب، به راحتی گوشی تلفن همراه خود را به حالت Silent Mode تنظیم کنید تا در اتاق خواب آرامش داشته باشید. در همین حال، می توانید گوشی دیگر را به نوعی تنظیم کنید که در اتاق دیگر زنگ بخورد و یا اینکه همه گوشی ها را به حالت سکوت ببرید.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG3023

دسترسی آسان، به دلیل کلید اختصاصیIntercom می توانید به راحتی بین بیسیم ها ارتباط داخلی برقرار کنید. به وسیله این تلفن می توانید کنفرانس سه نفر برقرار کنید .انتظار مکالمه نیز از دیگر قابلیت های این تلفن است. عمر باتری طولانی مدت باعث صرفه جویی بیشتر با باتری های کمتری می شود و به حفظ ریزنمود سبز کربن کمک می کند.

قابلیت ها به اختصار :

داری ۲ بی سیم

قابلیت كنفرانس ۳ نفره

قابلیت ارتباط داخلی

شماره گیر نورانی روی گوشی

Silent Mode

قابل ارتقا تا 4 گوشی بیسیم

تکنولوژی بهبود كیفیت صدا

دارای سیستم مزاحم یاب

دارای دفترچه تلفن با ظرفیت ورودی ۵۰ مخاطب

 

 

منو اصلی