دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-CZ352

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-CZ352

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-CZ352 با بدنه جمع و جور اندازه گیری شده تنها 62 میلی متر (W) 119 میلی متر (D) جدید WV-CZ352 دارای یک لنز زوم اپتیکال 22X کاملا یکپارچه است. همراه با زوم الکترونیکی 10 برابر، به شما اجازه می دهد تا برای نظارت دقیق تا 220x بزرگنمایی کنید.

این دوربین نیز با سایر ویژگی های پیشرفته به طور کامل لود می شود: تغییر خودکار از رنگ به تک رنگ، نظارت 24 ساعته را پشتیبانی می کند

وضوح افقی در حالت HIGH 510 تی وی لاین رنگی است، 570 تی وی لاین تک رنگ. این دوربین فوق العاده حساس می تواند در حالت رنگ 1 لوکس و در رنگ تک رنگ 0.03 لوکس را پشتیبانی کند.

افزایش حساسیت الکترونیکی 32x به صورت خطی تصاویر را روشن می کند. ویژگی های اضافی بهبود تصویر عبارتند از: Compensation Back Light (BLC)، کاهش نویز دیجیتال (DNR) و کنترل اتوماتیک افزایش (AGC)، اطمینان از قابلیت مشاهده جزئیات کوچک .

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-CZ352

علاوه بر این، لیست ویژگی های نظارت شامل 4 منطقه حریم خصوصی ، حرکت دوربین دیجیتال تا 64 ایستگاه از پیش تعیین شده، هولد تصویر، نمایش عنوان دوربین، قفل رمز، آینه و نمای بالا-پایین- است. ترمینال خروجی هشدار در پشت دوربین مداربسته وجود دارد، و این باعث می شود که یک سنسور خارجی یا سایر تجهیزات نظارت خارجی اضافه شود.

رابط های کنترل شامل Multiplex-Coaxial، RS-485، کنترل لنز و کنترل A-D می باشد. با کیفیت بالا، جمع و جور WV-CZ352 ایده آل برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی که در آن نظارت قابل اعتماد است – از ساختمان های آپارتمانی و مراکز خرید، به بانک ها، ساختمان های اداری و هتل ها.

حداقل روشنایی:

1 لوکس در حالت رنگ (Sens Up Off: AGC High)

0.06 لوکس در حالت B / W (Pix Sens Up Off: Sens Up Off: AGC High)

0.03 لوکس در حالت B / W (Pix Sens Up x2 AUTO: Sens Up Off: AGC High)

منو اصلی