دوربین مداربسته پاناسونیک مدل BB-HCM331A

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل BB-HCM331A

پاناسونیک BB-HCM331A یک دوربین شبکه رنگی است که می تواند از هر نقطه از طریق مرورگر استاندارد وب یا حتی یک دستگاه تلفن همراه یا PDA سازگار و قابل مشاهده باشد. این دوربین مناسب برای نصب و راه اندازی داخلی و یا در فضای باز است، با بدنه مقاوم در برابر ضربه محافظت موثر دوربین در شرایط مختلف آب و هوایی. استفاده از میکروفون داخلی همراه با یک بلندگوی خارجی اختیاری امکان برقراری ارتباط صوتی دو طرفه بین یک کامپیوتر و دوربین را فراهم می کند. این دوربین قابلیت های مختلف پان و شیب را فراهم می کند که از هر نقطه از شبکه به طور کامل قابل دسترسی هستند. حالت های فشرده سازی مختلف و نرخ فریم پشتیبانی می شوند، قابل تنظیم با توجه به انواع محیط های شبکه.

بدنه مقاوم در برابر ضربه

بدنه مقاوم در برابر ضربه می تواند این دوربین را مناسب برای استفاده های خارجی (محیط های بیرونی) مناسب سازد.

ارتباطات صوتی دو طرفه

با استفاده از میکروفون داخلی و یک بلندگوی قابل فروش با آمپر برای صحبت کردن به با مکانی که دوربین در آن نصب است استفاده کنید. این به شما اجازه می دهد که اطلاعات را با نوع ارتباطات رادیویی گسترش دهید.

ویژگی صوتی بر روی تلفن های همراه کار نمی کند. دکمه بحث و گوش دادن به طور همزمان نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد. بسته به ترافیک داده و محیط شبکه، ممکن است سرعت صوتی به تعویق بیفتد یا ممکن است شکسته شود. بلندگو به طور جداگانه خریداری شده باید به KX-HCM331 وصل شود.

کارت حافظه SD برای ضبط

تعداد زیادی از تصاویر را می توان حتی بدون استفاده از یک شبکه ذخیره کرد. کارت ها نیز می توانند به راحتی انجام شوند، بنابراین داده ها را می توان با سایر تجهیزات به اشتراک گذاشت. به عنوان مثال، یک کارت حافظه 1 گیگابایتی می تواند در هنگام عکسبرداری در فواصل 1 دقیقه ای، حدود 41 روز دوام داشته باشد.

کارت حافظه SD به طور جداگانه فروخته می شود. این دوربین 64 مگابایت، 128 مگابایت، 256 مگابایت، 512 مگابایت و 1 گیگابایت، کارت حافظه 2 گیگابایتی SD را پشتیبانی می کند. رزولوشن 320 * 240 و کیفیت استاندارد.

منو اصلی