ویدئوپروژکتور پاناسونیک مدل PT-DZ7700UL

ویدئوپروژکتور پاناسونیک مدل PT-DZ7700UL

PT-DZ7700UL یک پروژکتور تجاری بسیار جدی برای سالن های بزرگ، با عملیات مداوم است. لامپ دوگانه، 7000 لومن، شبکه پیشرفته. قادر به نمایش رنگ واقعی عالی است. این به طور معمول برای اجاره و استقرار، سالن های نمایش، سالن های هتل و اتاق های رسانه ای بزرگ استفاده می شود. و، رزولوشن بسیار بالا، بالاتر از1080

  •      روشنایی عالی – 7000 لومن
  •      قابلیت کنترل سیمی شبکه
  •      انعطاف پذیری نصب – تغییر لنز عمودی و افقی، به علاوه انتخاب هفت لنز اختیاری
  •      حالت تصویربرداری پزشکی DICOM
  •      Rec. حالت عکس 709 برای مشاهده HDTV
  •      ویژگی جانبی توسط دو طرف به طور همزمان نمایش داده می شود
  •      وضوح WUXGA از 1920 × 1200

پاناسونیک جدید PT-DZ770UL دارای دو لامپ، پروژکتور DLP تک تراشه متناسب با این دستگاه است. این یک روشنایی بالا (7000 لومن)، رزولوشن بالا (WUXGA – 1920 X 1200) پروژکتور است که همچنین تصویر فوق العاده با وضوح را ارائه می دهد. همانطور که انتظار می رود، PT-DZ770UL دارای مجموعه کامل گزینه های اتصال برای PC، Mac و سایر منابع ویدئویی، از جمله کابل VGA سنتی، DVI-D، HDMI، ویدئو 5 مگا پیکسل، ویدئو S-video و ویدئو کامپوزیت . کنترل سریال نیز وجود دارد و از طریق توانایی عبور می کند.

ویدئوپروژکتور پاناسونیک مدل PT-DZ7700UL

PT-DZ770UL برای نصب دائمی طراحی شده است. در حالی که سبک تر از اکثر رقبا است، اندازه و وزن آن (حدود 36 پوند با لنز استاندارد) هنوز بعید به نظر می رسد که به عنوان یک پروژکتور قابل حمل مورد استفاده قرار گیرد.

PT-DZ770UL همچنین از انواع گزینه های کنترل شبکه پشتیبانی می کند. علاوه بر کنترل مبتنی بر مرورگر ساده، پروژکتور را می توان از طریق PJLink، Crestron RoomView و AMX D.D. کنترل کرد.

PT-DZ770UL قابلیت اتصال به شبکه (از طریق ورودی LAN) امکان کنترل پروژکتور، نظارت بر وضعیت پروژکتور، تعمیر برنامه ریزی شده و اطلاع رسانی مشکل از راه دور است.

منو اصلی