دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP362

دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP362

دستگاه فکس به دستگاهی گفته می شود که امکان ارسال و دریافت نامه های اداری را با استفاده از خطوط تلفن فراهم می کند . بدین گونه که کاغذ در دستگاه وارد شده و اسکن می شود و سپس از طریق خط تلفن شهری ارسال می شود .

دستگاه فکس ، مدارک یا همان نامه های اداری را به کدهای مناسب برای ارسال در خطوط تلفن تبدیل می کند . این کار توسط دستگاه فکس مبدا انجام می گیرد ، پس از تبدیل نوشته به سیگنال های قابل ارسال در خطوط تلفن و ارسال آن به فکس دیگر ، فکس مقصد سیگنال های دریافتی را به نوشته تبدیل کرده و نوشته ها بر روی کاغذ چاپ می شوند .

فکس ها به سه دسته لیزری ، کاربنی ، حرارتی تقسیم می شوند که با توجه به نیاز شرکت و استفاده کننده مورد نظر نوع آن مشخص می شود .

دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP362 دستگاهی است که به همراه یک تلفن طراحی شده.گوشی تلفن این فکس دارای سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال است . گوش کردن به پیام های ضبط شده  در فکس پاناسونیک: اگر پیامی ضبط شده باشد نشان دهنده کنار PLAY MESSAGE به صورت چشمک زن روشن خواهد شد.همچنین روی صفحه تعداد پیام های جدید(پخش نشده) نشان داده خواهد شد.

سرعت ارسال فکس kbps است. ظرفیت برگ تغذیه خودکار اسناد را دارد. دارای caller id و speaker phone است. برای استفاده از دفترچه تلفن، + یا – را به تعداد لازم فشار دهید تا نام مورد نظر ظاهر شود.

دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP362
سایر قابلیت ها:

سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال

سازگاری با سیستم مزاحم یاب

نمایش و اعلام زمان / تاریخ پیام های ضبط شده

حافظه 28 صفحه ای در هنگام نبود کاغذ

اسپیکر دوتایی دیجیتال

عملکرد کپی پیشرفته

پخش متوالی

10 صفحه فیدر سند

شماره گیری 110 شماره تلفن از حافظه

سرعت چاپ 4 صفحه در دقیقه

Consummable SF-93A

ساخت مالزی

کارتریچ مدل KX-FA57

 

 

منو اصلی