دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-CW960

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-CW960

این دوربین مداربسته یکی از کامل ترین نوع دوربین ها است که دارای دستگاه کنترلر و کی برد است که جهت نظارت بر محیط های پر تردد و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

این دوربین ها گردان بوده و با قابلیت زوم بر وی تصاویر، امکان نظارت دقیق تر و کامل تری را از مکان مورد نظر فراهم می کند. این دوربین می تواند شدت نور را تنظیم کرده و دور و نزدیک شدن تصاویر را در آن می توان کنترل نمود .تمامی برنامه ریزی ها و فرمان های لازم از طریق کی برد کوچک و خاص آن می توان اعمال کرد.

این دوربین مداربسته را می توان بر روی سقف، دیوار و یا دکل های مخصوص نصب کرد و با قابلیت های ویژه ای که دارد منطقه وسیعی را تحت پوشش کامل قرار داد .به این وسیله شما می توانید در هزینه ها بسیار صرفه جویی کنید و به جای استفاده از چند دوربین مختلف از این دوربین که مکان زیادی را تحت پوشش قرار می دهد بهره ببرید. با استفاده از این دوربین می توان سوژه مورد نظر را در امتداد 360 درجه تعقیب نمود.

دوربین مداربسته پاناسونیک مدل WV-CW960

این دوربین یکی از پر فروش ترین دوربین های مداربسته با قابلیت چرخش اسپیددام در جهان می باشد.

دارای تکنولوژی Super Dynamic III 128x (NTSC) / 160x (PAL) دامنه وسیع تر پویا را نسبت به دوربین های معمولی ارائه می دهد.

این دوربین دارای محافظت در برابر آفتاب است و می توانید آن را در محیط های خارجی استفاده کنید. فن / بخاری ساخته شده برای تغییرات دما -۴۰ ° C ~ +50 ° C (-40 ° F ~ +122 ° F)

IP66 دارای درجه حرارت آب و مقاوم در برابر گرد و غبار

IP66 rated water and dust resistant

لنز زوم اپتیکال 30 برابر و زوم دیجیتال 10 برابر

30x optical zoom lens plus 10x digital zoom

حساسیت بالا: 0.5 لیکس (رنگ)، 0.04 لیک (B / W) در F1.4 (WIDE)

High sensitivity: 0.5 lux (Color), 0.04 lux (B/W) at F1.4 (WIDE)

 

منو اصلی