تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6592T

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6592T

 

گوشی تلفن بیسیم KX-TG6592T پاناسونیک به منظور استفاده راحت مصرف کنندگانی که با کاهش شنوایی، اختلالات بینایی و آرتریت مواجه هستند تقویت شده است،این تلفن برای راحتی در کاربری  طراحی شده است تا بتواند در همه محیط ها به کار بیاید.

DECT 6.0 PLUS

تکنولوژی DECT Plus کیفیت صدای فوق العاده و طیف گسترده ای از تلفن های DECT 6.0 را به یک سطح کاملا جدید می دهد. با افزایش فرکانس تصحیح خطا تا 80x، کیفیت انتقال بهبود یافته و محدوده گوشی گسترش می یابد. DECT 6.0 این تلفن با فرکانس 1.9 گیگاهرتز کار می کند. تلفن های DECT 6.0 ما با دستگاه های معمولی بی سیم مانند روتر 2.4GHz، صفحه کلید بی سیم ، اجاق های مایکروویو و وسایل دیگر خانگی تداخل فرکانس ندارند و از آنجا که دیجیتال آن است، از لحاظ طول عمر و واضح لذت می برید.

شماره گیر تماس گیرنده

با استفاده از کالر آی دی گویا شما می توانید بدون اینکه گوشی را ببینید یا آن که آن را در دست بگیرید می توانید متوجه شوید چه کسی با شما تماس گرفته است.

این مکانیزم با استفاده از تکنولوژی تبدیل متن به گفتار انجام می شود ، اطلاعات شناسه تماس گیرنده بین بیسیم ها اعلام می شود. تلفن همچنین دارای یک ساعت زنگ دار است که با شما صحبت می کند، مانند زمان ناهار و تلفن مودبانه به شما می گوید وقتی که باتری شما کم است به شما یادآوری می کند آن را شارژ کنید.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6592T
حالت ECO هوشمند

این ویژگی به طور خودکار مصرف انرژی را هنگام استفاده از گوشی بیسیم نزدیک به واحد پایه کاهش می دهد. نه تنها زمان مکالمه در دسترس را گسترش می دهد بلکه برای محیط زیست نیز مناسب است. هنگامی که با استفاده از دستگاه کمتر برای برقراری ارتباط با واحد پایه استفاده می شود، عمر باتری طولانی تر می شود که موجب شارژ مجدد کمتر می شود و می تواند باتری های کمتری در دفاتر دفن زباله ایجاد کند.

منو اصلی