تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG8063

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG8063

تلفن های شرکت پاناسونیک جزو شناخته شده ترین محصولات در حوزه مخابراتی می باشد . این تلفن ها از کیفیت ساخت بسیار بالا و طراحی شیکی برخوردارند که هر کاربری را جذب می کند .

علاوه بر کیفیت و زیبایی ظاهری پاناسونیک با مدل های مختلفی که به بازار جهانی ارائه داده و امکانات مختلفی که برای هر مدل در نظر گرفته فروش بسیار بالایی کسب کرده و باعث شده همه کاربران بتوانند بر حسب نیاز خود از میان مدل های مختلف پاناسونیک انتخاب مناسبی داشته باشند .

برخی کاربران تعداد بیسیم های بیشتری نیاز دارند.اگر خانه بزرگ دارید یا تعداد افرادی که با تلفن سر و کار دارند کمی زیاد است یا اگر احتیاج به کنفرانس کردن تماس دارید شما هم به تعداد گوشی بیشتری نیاز دارید.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG8063 مدل ۳ گوشی پاناسونیک است این تلفن علاوه بر سه گوشی بیسیم دارای سه پایه هم هست که یکی از آن ها پایه اصلی و دو پایه دیگر فرعی است و فقط جهت شارژ بیسیم به کار می رود.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG8063

طیف وسیعی از ویژگی های پیچیده، مانند محدودیت تماس، برای جلوگیری از تماس های ناخواسته؛ حالت شبانه برای خاموش کردن گوشی بیسیم برای همه بجز مخاطبین VIP در زمان استراحت؛ و محافظت از PIN را محدود کنید تا تماس های خروجی را به شماره های خاص مسدود کنید. 8063 همراه یک منشی تلفنی گویا است که حافظه ضبط 20 دقیقه ای دارد ، که می تواند از پایه، گوشی ها و حتی از راه دور از یک خط خارجی دسترسی پیدا کند.

این تلفن پاناسونیک با داشتن حالت Eco IdeasWith تا 13 ساعت زمان مکالمه و 250 ساعت در حالت آماده به کار با یک شارژ کامل را ساپورت می کند. گوشی های پاناسونیک 8063 عملکرد قابل اعتماد را برای استفاده در محیط دفتر یا خانه ارائه می دهند. و با سیستم اصلاح خطای دقیق در سیستم برای وضوح صدای زنگ طبیعی و محدوده تا 50 متر در داخل (300 متر خارج از منزل) KX-TG8063 ارائه می دهد انعطاف پذیری برای گرفتن تماس دور از پایگاه بدون کاهش در صدا کیفیت و حالت اکو تک لمسی در هر گوشی به این معنی است که شما قادر به کاهش مصرف انرژی هستید.

 

منو اصلی