ویدئوپروژکتور پاناسونیک مدل PT-VX500

ویدئوپروژکتور پاناسونیک مدل PT-VX500

با 5000 لومن و یک نسبت کنتراست 3000: 1، ویدئوپروژکتور پاناسونیک PT-VX500 XGA ال سی دی قدرتمندی برای نمایش تصویر را برای طراحی تصاویر روشن و اشباع در شرایط مختلف روشنایی دارد.

تکنولوژی بنیادین پاناسونیک تصاویر دقیق و آسان برای دیدن به وضوح با تکثیر جزئیات در نقاط تاریک تصویر، که قبلا دشوار بود در اتاق روشن روشندیده شود را ،واضح نمایش می دهد. سنسور ساخته شده است نور محیط را اندازه می گیرد، و عملکرد نوردهی روزانه با استفاده از نور پس زمینه اطراف، رنگ و سطح روشنایی را تنظیم می کند.

با استفاده از یک پورت RJ-45، PT-VX500 برای تعدادی از ویژگی های شبکهآماده ارائه است. یک مرورگر وب بر روی کامپیوتر متصل است که از طریق یک سیستم LAN به شما اجازه می دهد تا پروژکتور ها را از راه دور کار کنید و وضعیت آنها را بررسی کنید. عملکرد پیام رسانی ایمیل نیز می تواند هنگامی که یک لامپ نیاز به جایگزینی دارد، به شما اطلاع دهد و وضعیت کلی پروژکتور را نشان می دهد.

علاوه بر این، نرم افزار مانیتورینگ و کنترل چند پروژکتور برای نظارت و کنترل چندین پروژکتور پاناسونیک از یک کامپیوتر شخصی در دسترس است. ترمینال سیمی LAN با PJLink (کلاس 1)، یک پروتکل باز است که توسط بسیاری از تولید کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد، برای کنترل های یکپارچه سیستم هایی که حاوی مارک های مختلف پروژکتور هستند.

ویدئوپروژکتور پاناسونیک مدل PT-VX500

ترمینال LAN همچنین به یک کامپیوتر متصل است که به شبکه اجازه می دهد تا از نرم افزار کاربردی Crestron RoomView برای مدیریت و کنترل دستگاه های سیستم استفاده کند.

PT-VX500 نیاز به چرخه جایگزینی لامپ تا 4000 ساعت دارد.

یک فیلتر هوای بزرگ چرخه جایگزینی تا 4000 ساعت را فراهم می کند.

Beamer سازگار با محیط زیست است و مصرف برق آماده به کار کم 0.5W را فراهم می کند.

واحد RoHS و Eup Lot 6 سازگار است.

 

 

منو اصلی