تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGC422

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGC422

تلفن خانگی منحصر به فرد پاناسونیک دارای امکانات، ویژگی ها، سبک و ارزش است تا ویژگی های  خود را بدون هیچ زحمتی عملی نگه دارد. این تلفن می تواند مسدود کننده تماس های ناخواسته باشد، این مجموعه به عنوان یک دستگاه پاسخگو که می تواند تا 30 دقیقه پیام را ضبط کند، بنابراین شما می توانید در بالای تماس های دریافتی خود را هنگامی که خارج هستید نگه دارید. با استفاده از ال سی دی  1.6 “صفحه نمایش با نور، دفترچه تلفن و بلندگو برای تماس های handsfree، این محصول DECT تنها یک پایه مناسب و با کیفیت بالا است.

مسدود کننده تماس : با استفاده از مسدود کننده تماس های هوشمندانه، تماس های اسپم مزاحم را از بین می برد. شما می توانید تلفن را برای مسدود کردن تا 50 عدد فرد، گروهی از اعداد (بر اساس 2 یا 8 رقم اول) و حتی اعداد رد شده برنامه ریزی کنید.

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGC422

دارای یک سیستم منشی تلفنی است که ضبط تا 18 دقیقه از پیام ها را ساپورت می کند و سپس به راحتی آنها را از طریق گوشی و یا پایه دسترسی پیدا کنید.

1.6 “صفحه نمایش با نور پس زمینه و سایر ویژگی ها با استفاده از صفحه نمایش Back List 1.6 روشن، شما می توانید از طریق دفترچه تلفن 50 نام و شماره تلفن حرکت کنید و اطلاعات تماس گیرنده را با عملکرد Caller ID مشاهده کنید.

طول عمر باتری با عمر باتری 16 ساعت و 200 ساعت در حالت آماده به کار، به شما این امکان را می دهد تا از باطری خود بهینه استفاده کنید و نگران شارژ آن نباشید.

سایر قابلیت ها :

دارای پیغام گیر ( حدود ۱۸ دقیقه ضبط پیغام )

صفحه نمایش ۱/۶ اینچی  روی گوشی

کار با قطع برق

کلید سریع eco

نشان دهنده تماس گیرنده Caller ID تا ۵۰ شماره

امکان قفل صفحه کلید

دارای باتری قابل شارژ Ni-MH

امکان تکرار شماره تا ۱۰ شماره

دفترچه تلفن مشترک تا ۱۲۰ شماره

۱۰ نوع زنگ و ۵ تن زنگ

مسدود کردن تماس های مزاحم

کلید عملیات هوشمند

زنگ ساعت پیشرفته

امکان پاسخ با هر کلیدی

قابلیت کاهش نویز برای پیغام گیر

منو اصلی