تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGD562G

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGD562G

تلفن های بیسیم امروزه برای مصارف گوناگون اعم از خانگی و اداری به کار می رود.تا چند سال پیش استفاده از تلفن های رومیزی برای این مصارف مورد توجه بود ، اما با توجه به آزادی عمل بیشتری که تلفن های بیسیم به کاربران می دهند و امروزه در دسترس تر هستند استفاده از آن ها بیشتر از قبل شده است.

برای انتخاب تلفن بیسیم ابتدا باید نیاز خود را در نظر گرفت و با توجه به قابلیت های موجود در بیسیم ها یکی از انواع مدل ها را انتخاب کرد.اما برای بعضی افراد رنگ گوشی تلفن از اهمیت زیادی برخوردار است و می خواهند با دکوراسیون منزل آن ها همخوانی داشته باشد.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGD562G دارای دو عدد گوشی بیسیم است و قابلیت اتصال به یک خط تلفن را دارد.رنگ این تلفن بسیار خاص است و می تواند انتخابی مناسب برای افراد خوش سلیقه باشد.در ادامه با برخی از قابلیت های این تلفن آشنا خواهیم شد.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGD562G

همگام سازی با دو گوشی هوشمند

با فشار ساده یک دکمه به دو گوشی هوشمند متصل می شود تا تماس های تلفنی را از طریق گوشی های Link2Cell شما انجام دهد. بلوتوث پیشرفته کلاس 1 بدون درنگ تماس را به 330 فوت افزایش می دهد تا به طور همزمان تماس تلفنی از هر دو خط تلفن همراه برقرار شود.

اعلام شناسه تماس گیرنده دو زبانه

هنگامی که تلفن در یک طرف خانه است و شما در طرف دیگر هستید ، سیستم پیشرفته Talking Caller ID به وضوح به شما می گوید که چه کسی تماس گرفته شماره را به زبان انگلیسی و اسپانیایی از پایه به گوش شما می رساند.

زمان مکالمه را گسترش دهید

با استفاده از حالت هوشمند سیستم، مصرف برق گوشی به طور خودکار بر روی گوشی نزدیکترین واحد پایه کاهش می یابد. در نتیجه، مدت زمان مکالمه، و قدرت کمتر استفاده شده توسط گوشی و واحد پایه، در نظر گرفته شده است. گوشی ها زمان مکالمه را تا 10 ساعت و حداکثر 5 روز زمان آماده به کار ارائه می دهند.

 

منو اصلی