تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG8280

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG8280

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG8280 ،تلفن های پاناسونیک با کیفیت فوق العاده بالای خود فروش بسیار خوبی در بازار جهانی دارد و همه ی کاربران تلفن نام آن را شنیده اند.

این شرکت انواع تلفن ها را تولید و به بازار عرضه می کند : تلفن های بیسیم ، تلفن های رومیزی ، تلفن های سانترال و…

امروزه اکثر افراد برای استفاده های خانگی خود از تلفن های بیسیم استفاده می کنند.این تلفن ها آزادی عمل بیشتری در هنگام مکالمه به فرد می دهد.تلفن های بیسیم پاناسونیک در مدل های مختلفی با تونع قابلیت ها طراحی شده که هر کاربری با هر نوع نیازی می تواند از میان مدل های مختلف آن انتخاب کند.

تلفن بي سيم پاناسونيک مدل KX-TG8280 یکی از تلفن های مدرن پاناسونیک است.این گوشی قابلیت اتصال به دو خط تلفن شهری را دارد.به وسیله این گوشی بیسیم می توانید دو خط تلفن شهری خود را بهتر مدیریت کنید.

 تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG8280

صفحه نمایش رنگی این تلفن یکی از بی نظیر ترین قابلیت ها در بین بیسیم ها محسوب می شود.خوانایی صفحه نمایش این تلفن بسیار عالی است. برد این تلفن 50 متر در داخل خانه و در فضای باز که بدون مانع است 300 متر است.

پایه این تلفن بسیار کاربردی است و برخلاف بعضی از بیسیم ها که پایه فقط نقش شارژ کننده را دارد بر روی پایه این تلفن کلید های شماره گیر طراحی شده که می توانید به وسیله أن شماره گیری کنید.

شارژدهی این تلفن بسیار فوق العاده است و می تواند تا 12 ساعت مکالمه را پشتیبانی کند.

سیستم منشی تلفنی این تلفن با عملکردی بی نظیر قابلیت ضبط پیغام تا 40 دقیقه را دارد.علاوه بر آن در هنگام گوش دادن پیغام ها می توانید جزئیات روز و ساعت پیغام را نیز چک کنید.

مشخصات فنی:

نوع نمایشگر: دارای صفحه نمایش رنگی

مشخصات بیسیم :

نوع باتری: 2xAAA – شارژدهی مکالمه: 12 ساعت

سایر مشخصات:

دارای نشانگر هشدار زنگ، قابلیت اتصال تا 6 گوشی

منو اصلی