ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-CW240

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-CW240

ویدئوپروژکتور DLP با فاصله ی پرده کوتاه مدل PT-CW240U ساخت شرکت پاناسونیک با رزولوشن WXGA (1;280 x 800) و 2600 لومن روشنایی یک راه حل ایده آل برای کلاس درس و دفتر است. فاصله مناسب  و فوق العاده کوتاه بین پروژکتور و سطح تصویر اجازه می دهد پروژکتور یک راه حل کامل و ایده آل برای کلاس های درس و برنامه های کاربردی باشد.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-CW240

پروژکتور PT-CW240U قادر است تصاویر را بر روی یک صفحه نمایش 80 اینچ گسترده با فاصله کوتاهی از کمتر از 2 فوت نشان دهد . لازم نیست نگرانی در مورد سایه ارائه دهنده روی صفحه نمایش داشته باشید و از نور پروجکشن چشم پوشی کنید. روشنایی بالا تا 2600 لومتر و کنتراست بالا از 8، 000: 1 تضمین نمایش پروژۀ تصویری روشن و راحت برای هر نوع محیط را در حالی که اثربخشی آن در اتاق  روشن است  فراهم می آورد.

علاوه بر این، چرخه جایگزینی لامپ طولانی برای PT-CW240U از 5،000 ساعت در حالت اکو باعث کاهش هزینه ها و هزینه های نگهداری می شود، در حالی که حداقل تاثیرات محیطی را کاهش می دهد.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-CW240

PT-CW240U به همراه با یک بلندگوی داخلی 10 وات و یک ترمینال ورودی دیجیتال HDMI مجهز شده است. علاوه بر ترمینال ورودی HDMI؛ پروژکتور دارای: 2 مجموعه از پایانه های ورودی کامپیوتر (RGB)؛ یک ترمینال سیمی LAN و یک ترمینال سریال (RS-232C) برای کنترل خارجی است. این ویژگی ها پشتیبانی از طیف گسترده ای از معماری سیستم برای استفاده قابل حمل یا قابل استفاده برای سقف. حالت تنظیم رنگ دیوار پروژکتور طرح های رنگی تصویر پیش بینی شده را هنگام طراحی روی سطوح غیر سفید رنگ برای جلوگیری از بی نظمی های رنگ تصحیح می کند.

با اتصال این دستگاه به پلیرهای 3D Blu-Ray و با استفاده از عینک های 3D که با سیستم DLP پاناسونیک سازگار بوده و به صورت مجزا تهیه می شوند، می توان از مشاهده تصاویر 3بعدی لذت برد و با بکارگیری آن در مکان هایی مانند موزه با پخش تصاویر واقعی و جالب موجب جلب رضایت هر چه بیش تر بازدیدکنندگان شد.

 

منو اصلی