تلفن پاناسونيک مدل KX-TS520

تلفن پاناسونيک مدل KX-TS520

شرکت پاناسونیک یکی از معروف ترین برندهای تولید محصولات مخابراتی و الکترونیکی است که در همه دنیا شناخته شده و محصولات با کیفیتی تولید می کند .

امروزه برای بیشتر شرکت ها و اداره ها وجود دستگاه سانترال امری ضروری است زیرا در ارتباطات بسیار موثر است و می تواند آن را بهبود بخشد .

دستگاه سانترال به شما و مشتری کمک می کند بدون سر درگمی داخلی مورد نظر را پیدا کند و با شخص مورد نظر خود صحبت کند . این دستگاه همچنین برای برقراری ارتباطات داخلی هم موثر است و می تواند از هرج و مرج و شلوغی در شرکت جلوگیری کند و کارمندان از طریق تلفن با هم در ارتباط باشند . نکته قابل توجه در خصوص ارتباط داخلی به وسیله دستگاه سانترال رایگان بودن آن است .

تلفن پاناسونيک مدل KX-TS520

تلفن پاناسونيک مدل KX-TS520 از سري تلفن‌هاي ساده و آنالوگ اين برند مطرح است که غالبا براي مکالمه اي راحت و آسان طراحي شده است. در اين تلفن مشخصه هاي پيچيده و در بعضي موارد گيج کننده ديده نمي‌شود و براي کساني که فقط نيازمند دستگاه تلفني به منظور مکالمه هستند بسیار انتخاب مناسبی می باشد . همچنین از نظر قیمت هم این تلفن بسیار به صرفه است و برای استفاده اداری هم می توانید برای داخلی هایی که کمتر از تلفن استفاده می کنند این گوشی را قرار دهید .

قابلیت های این تلفن :

دارای قابلیت تنظیم به دو حالت Tone و Pulse
تنظیم صدای زنگ در سه مرحله (خاموش،کم،زیاد)
3حافظه برای شماره گیری مستقیم
قابلیت تنظیم صدای مکالمه در 6 سطح
قابلیت نصب دیواری
شماره گیری مجدد برای آخرین شماره

 

منو اصلی