تلفن پاناسونیک مدل KX-TGA270S

تلفن پاناسونیک مدل KX-TGA270S

تلفن بیسیم مدل KX-TGA270S ساخت شرکت پاناسونیک است. امروزه کمتر کسی پیدا می شود که از محصولات برند پاناسونیک استفاده نکرده باشد . به خصوص محصولات مخابراتی این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در بازار از فروش بسیار خوبی برخوردار است .

این مدل تنها با سیستم های زیر قابل استفاده است

KX-TG2700S، KX-TG2720S، KX-TG2730S، KX-TG2740S، KX-TG2750S، KX-TG2770S ،  KX-FPG381

این تلفن فقط در رنگ نقره ای در بازار موجود است .فرکانس آن 2.4GHz است و از تکنولوژی FHSS (Frequency Hopping Digital Spread Spectrum) در این تلفن استفاده شده .دارای 89 کانال است .

تلفن پاناسونیک مدل KX-TGA270S

این دستگاه با اسکایپ و سیستم ADT®سازگاری دارد .این تلفن دارای سیستم کالر آی دی است که این امکان را به شما می دهد که هم شماره تماس گیرنده را قبل از پاسخ دادن مشاهده کنید و از گیج شدن هنگام صحبت جلوگیری می کند و هم می توانید هنگام شماره گیری شماره تلفن را روی صفحه نمایش چک کنید و از اشتباه گرفتن شماره جلوگیری کنید .

کالر آی دی آن قابلیت ثبت 50 شماره آخر را دارد همچنین دفترچه تلفن اختصاصی این دستگاه نیز قابلیت ذخیره 50 شماره را با نام دارد .

ال سی دی در نظر گرفته شده برای این دستگاه 4 خط است همچنین جک هدست نیز روی تلفن تعبیه شده .این تلفن دارای شاخص باطری کم نیز هست و در صورت کمبود باطری به شما هشدار می دهد همچنین اگر فاصله شما از بیس زیاد شود و شما خارج از محدوده باشید تلفن به شما هشدار خواهد داد .

 

منو اصلی