تلفن بي‌سيم پاناسونیک KX-TG2711

تلفن بي‌سيم پاناسونیک KX-TG2711

این تلفن یکی از زیباترین مدل های برند پاناسونیک است که در رنگ های روشن هم در بازار موجود است و اگر شما به دنبال دیزاین منزل خود با رنگ های روشن هستید این گوشی بیسیم انتخاب مناسبی برای شماست.

ابعاد آن 97 × 117 × 52 ميلي‌متر و وزن تقريبي 110 گرم براي بيس اصلي و 48 × 29 × 154 ميلي‌متر و وزن 130 گرم براي گوشي بي‌سيم است که گوشی خوش دست و تقریبا سبکی محسوب می شود .

فرکانس دستگاه تقویت شده و در این مدل تداخل با فرکانس های دیگر به حداقل رسیده. 1.9 گيگاهرتز فرکانس تعبیه شده برای این دستگاه است . صفحه نمايشي در اندازه‌ي 1.4 اينچ با تکنولوژي Dot Display در گوشي بي‌سيم تعبيه شده است که 16 عدد را در 3 خط نمايش مي‌دهد و نور پس زمينه‌ي زرد رنگ کار با گوشي را در محيط‌هاي تاريک و به هنگام شب آسان مي سازد.

تلفن بي‌سيم پاناسونیک KX-TG2711

KX-TG2711

این تلفن مجهز به Caller ID است که در هنگام تماس مخاطب ذخیره شده شما نام او را روی تلفن نشان می دهد و در غیر این صورت شماره فرد تماس گیرنده را نشان می دهد .

دفترچه‌ي تلفن این مدل گوشی تا 50 شماره و حافظه‌ي تلفن تا 50 شماره‌ از تماس‌هاي ورودي را ذخيره مي‌کنند و تا 10 شماره از آخرين تماس‌هاي خروجي در حافظه‌ي سيستم موجود هستند که مي‌توانيد آنها را دوباره شماره‌گيري کنيد. سيستم تصحيح خطاي تماس صوتي با دقت فوق‌العاده بالا کيفيت تماس تلفني شما را هنگامي که از بيس اصلي دور مي‌شويد حفظ مي‌کند و مي‌توانيد مکالمه‌اي با صدايي شفاف و با کيفيت داشته باشيد

شارژ گوشي 7 ساعت زمان مي‌برد و باتري‌هاي گوشي تا 20 ساعت مکالمه و 170 ساعت حالت آماده‌به‌کار را پشتيباني مي‌کند. دکمه‌اي به نام R Eco بر روي گوشي بي‌سيم تعبيه شده است. با فشار اين دکمه شدت سيگنال توليدي تا 90% نسبت به حالت عادي کاهش مي‌يابد. الته بايد در نظر داشته باشيد که در اين حالت نبايد از بيس اصلي تلفن دور شويد.

منو اصلی