نمایندگی پاناسونیک در تهران

نمایندگی پاناسونیک در تهران

برند پاناسونیک یکی از بهترین برند ها در تولید محصولات الکتریکی به ویژه تولیدات مخابراتی است .

این شرکت که از سال ۱۹۱۸ تاسیس شده و در طول سال‌های متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات، امروزه در ردیف شرکت‌های بزرگ ژاپنی قرار دارد، که به‌عنوان غول‌های صنایع الکترونیکی جهان شناخته می‌شوند.

محصولات مخابراتی این شرکت شامل : تلفن بیسیم ، تلفن رومیزی ، انواع دستگاه سانترال ، دستگاه های فکس و فتوکپی و … می شود که در بازار جهانی از فروش بالایی برخوردار است .

شرکت پاناسونیک هم‌اکنون در عرصه تولید محصولات الکتریکی و الکترونیکی برای کاربردهای خانگی، تجاری و صنعتی فعالیت می‌کند. این شرکت با درآمدی معادل ۷٫۸۴۶ تریلیون ین در سال مالی منتهی به مارس ۲۰۱۲ را داشته است، که ۵۳٪ درصد از بازار ژاپن، ۲۵٪ درصد از آسیا، ۱۲٪ درصد از قاره آمریکا و ۱۰٪ درصد را نیز از بازار اروپا کسب کرده است.

شرکت ایده آل گستر از سال 1382فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگی های پاناسونیک کسب نماید.

این شرکت هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه ای خود در زمینه فروش محصولات مخابراتی و امنیتی ، ارائه انواع خدمات مخابراتی به شرکت ها و همچنین در زمینه آموزش آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد .

تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیت های مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم .

منو اصلی