روکش Rain-Wash

امروزه استفاده از دوربین های مدار بسته در همه جا رواج یافته از منازل مسکونی گرفته تا مجتمع های تجاری و حتی خیابان ها .

استفاده از دوربین های مداربسته در مکان های باز محدودیت های خاص خود را دارد . با توجه به نشستن گرد و غبار بر روی دوربین و همچنین بارش باران و عرق کردن دوربین ممکن است تصاویر مخابره شده از دوربین شفافیت و وضوح کامل را نداشته باشد و عملا در همچین مواردی تصاویر ضبط شده به کار نمی آید .

روکش Rain-Wash

استفاده از روکش Rain-Wash در کاور دوربین مداربسته پاناسونیک قابلیت دید شافا و واضح تر را در این دوربین ها فراهم آورده و به شما این اجازه را می دهد که امنیت محدوده نصب دوربین حتی در مکان هایی باز که احتمال بارش باران را نیز دارد  و یا در مواقعی که به دوربین آب پاشیده می شود به خوبی حفظ شود، در واقع این روکش با به حداقل رساندن مات شدن تصاویر به علت بارش باران و یا وجود گرد و غبار، دید خوب در این دوربین ها را تضمین می کند .

هنگامی که یک دوربین دام معمولی در معرض باران قرار می گیرد اثر قطرات آن بر روی کاور حبابی شکل دوربین همچنان باقی مانده و موجب تاری میدان دید می شود، اما با استفاده از روکش Rain-Wash قطرات آب پس از برخورد با کاور مسطح شده و تاری تصویر را به حداقل می رساند. علاوه بر آن پوشش مقاوم آن سبب می شود گرد و خاکی که بر روی کاور قرار گرفته به هنگام بارندگی یا قرار گیری در معرض آب به راحتی شسته شود و تصویر واضحی را ایجاد کند.
از دوربین های پاناسونیک که قابلیت Rain-Wash را پشتیبانی می کند می توان به مدل های WV-SW598، WV-SW396A، WV-SW395A، WV-CW590A و WV-CW594A اشاره نمود.

منو اصلی