تلفن سانترال کنفرانس پاناسونیک KX-NT700

تلفن سانترال کنفرانس پاناسونیک KX-NT700

این تلفن یک سیستم پیشرفته کنفرانس است  که قابلیت اتصال به شبکه های IP و قدیمی را دارد ، این سیستم (Hi-Definition sound) را ساپورت می کند و ارتباطی ساده شبیه به ارتباط رو در رو را میسر می سازد و همچنین این تلفن می تواند به دستگاه های دیگر سانترال که خصوصیات استاندارد را دارند متصل شود .

از دیگر قابلیت های این گوشی تلن می توان به سازگاری با سیستم های NCP,KX-TDE پاناسونیک اشاره کرد . این دستگاه را میتوان هم به عنوان داخلی سیپ  و هم به عنوان داخلی آنالوگ استفاده کرد.

این دستگاه با وزن سبکی که دارد به راحتی قابل حمل و نقل است و همچنین راه اندازی و برنامه ریزی بسیار آسانی دارد که باعث راحتی کاربران می شود .

تلفن سانترال کنفرانس پاناسونیک KX-NT700امکان کنفرانس و دیگر قابلیت ها

امکان کنفرانس سه نفره به طریقی برنامه ریزی شده که به وسیله آن یک داخلی آنالوگ با یک داخلی IP  سیستم میتوانند به صورت همزمان با یکدیگر در ارتباط باشند.

ضبط مکالمه کنفرانس روی اس دی کارت (Conference Recording with SD Memry card) در این سیستم امکان ضبط مکالمات روی اس دی (SD) میباشد و مکالمات به صورت PCM (pulse code modulation) روی آن ضبط میشوند و به صورت راحت میتوان مکالمات ضبط شده را روی کامپیوتر گوش داد و میزان ضبط بستگی به ظرفیت اس دی (SD) روی آن دارد که با اس دی (SD) دو گیگابایت حدود 67 ساعت مکالمه را ضبط میکند.
حذف صدای نویز محیط (Mic Noise Cut)

به وسیله قابلیت Conference Recording with SD Memry card شما می توانید مکالمات کنفرانس خود را روی مموری کارت این دستگاه ضبط و ذخیره کنید این مکالمات به صورت pulse code modulation روی آن ضبط میشوند و به راحتی میتوان مکالمات ضبط شده را روی کامپیوتر گوش داد و میزان ضبط بستگی به ظرفیت اس دی (SD) روی آن دارد که با اس دی (SD) دو گیگابایت حدود 67 ساعت مکالمه را میتوان رکورد کرد .

 

منو اصلی