گوشی تلفن پاناسونیک

گوشی تلفن پاناسونیک

برند پاناسونیک در سال ۱۹۱۸ توسط ماتسوشیتا تحت نام ماتسوشیتا تاسیس شد و در طی این سال ها فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات،در حال حاضر در ردیف شرکت‌های بزرگ ژاپنی مانند سونی، هیتاچی، شارپ و توشیبا قرار دارد، که به‌عنوان غول‌های صنایع الکترونیکی جهان شناخته می‌شوند.

شرکت پاناسونیک طیف وسیعی از محصولات و تجهیزات الکترونیکی، الکتریکی و صنعتی را تولید و عرضه می‌کند.چند مورد از این محصولا شامل : تلویزیون (ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی)، دستگاه‌های پخش دی وی دی، سیستم‌های سینمای خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری ویدیویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، سیستم‌های پخش اتومبیل، وسایل برقی خانگی؛ جاروبرقی، یخچال و فریزر، مایکروویو، پلوپز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، سشوار، غذاسازهای خانگی، سیستم‌های اتوماسیون اداری، سیستم‌های مخابراتی، مهندسی سیستم، سیستم‌های دوربین مدار بسته، سیستم‌های امنیتی، تجهیزات مانیتورینگ، نمایشگرهای پلاسما، نمایشگرهای دید بالا، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم‌های پردازش اسناد، دستگاه‌های فتوکپی و فاکس، دستگاه‌های تلفن ثابت، سیستم‌های سانترال مرکزی تلفن و پی‌ای‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و بخش‌های مهندسی سازه.

محصولات مخابراتی پاناسونیک به خصوص گوشی های تلفن پاناسونیک از کیفیت و محبوبیت بالایی برخوردار است و برند جا افتاده ای در این زمینه می باشد . گوشی های تلفن پاناسونیک با کارایی های متفاوت کیفیت مطلوب قابلیت های مدرن پاسخگوی نیازهای کاربران چه برای مصرف اداری و چه برای مصرف خانگی است . تلفن های پاناسونیک در دو نوع بیسیم و رومیزی ارائه می شوند. تلفن بیسیم پاناسونیک به عنوان محصولی برتر با کیفیتی پایدار و ارتباطی متمایز توانسته نظرات مشتریان محترم را جلب نماید واین شرکت درصدد آن است که جدیدترین فن آوری روز دنیار را جهت ارائه هرچه بهتره محصولات خود بخصوص تلفن های خود به کاربندد.

گوشی تلفن پاناسونیک

برای استفاده های اداری از تلفن های پاناسونیک میتوان از تلفن هایی که قابلیت اتصال به سیستم سانترال را دارند استفاده کرد . این تلفن ها میتوانند از نوع دیجیتال یا آنالوگ باشند .

 

تلفن های آنالوگ پاناسونیک

تلفن های آنالوگ دارای قیمت پایین تری نسبت به نوع دیجیتال است و البته کارایی آنها از گوشیهای استاندارد سیستم سانترال پایین تر است . بر خلاف گوشی های تلفن دیجیتال که به طور اتوماتیک خط آزاد می کند در تلفن های آنالوگ برای آزاد شدن خط باید عدد ۰ یا ۹ را گرفت .

معرفی گوشی آنالوگ پاناسونیک مدل KX-T7705X

وزن (گرم) 488
نمایشگر دارد
بلندگو دارد
Caller ID دارد
منشی تلفنی ندارد
گوشی بی سیم ندارد
گوشی رومیزی یک عدد
نوع تلفن رومیزی
کشور سازنده مالزی

 

منو اصلی