گوشی پاناسونیک مدل 3721

گوشی پاناسونیک مدل 3721

دستگاه تلفن  KX-TG3721 این گوشی پاناسونیک ساخت کشور مالزی است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . این مدل بسیار محبوب و پر فروش است . برای استفاده خانگی کاملا پاسخگوی نیاز کاربرانش است . این گوشی در دو رنگ نقره ای و مشکی عرضه میشود و بسیار زیباست . این مدل دارای یک تلفن بیسیم است و در برابر ضربه و رطوبت مقاوم نیست . اندازه صفحه نمایش روی بیسیم آن 1.8اینچ است که برای استفاده خانگی قابل قبول است .

 

منشی تلفنی اسن دستگاه قابلیت ضبط 18 دقیقه پیام را دارد و می تواند در زمان نبود شما پیغام ها را ضبط کند . صفحه کلید یا کیپد این دستگاه دارای نور پس زمینه است که شما میتوانید حتی در تاریکی به راحتی از آن استفاده کنید . یکی از امکانات خوب این تلفن وجود یک صفحه نمایش دوم روی بنده است که قابلیت نمایش دو عدد را با رنگ قرمز دارد که حتی با نگاه از دور میتوان فهمید پیغامی ضبط شده یا نه . دفترچه تلفن این گوشی قابلیت ذخیره تا 100 شماره را دارد و در صورت تماس آنها میتوانید نامشان را روی صفحه نمایش مشاهده کنید . یکی دیگر از ویژگی های خوب این گوشی حالت شب آن است که تماس های ورودی را سایلنت میکند تا مزاحم استراحت افراد نشود .

گوشی پاناسونیک مدل 3721

از مشخصات دیگر این گوشی میتوان به قابلیت اتصال تا شش دستگاه به صورت بی سیم ، پشتیبانی از Caller IDو دارای بلندگوی داخلی بر روی پایه اشاره کرد . شارژدهی این مدل در حالت مکالمه 10 ساعت است که قابل قبول است . این گوشی قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد .

سایر مشخصات :

اکولایزر 3 حالته صدای مکالمه ( صدای بم ، صدای زیر ، صدای معمولی )

تقویت خودکار آنتن در محیطهای نویزدار و فواصل دور (Boost)

قفل کردن شماره گیر (امکان تعریف شماره های اورژانسی قابل شماره گیری حتی در حالت قفل)

لیست سیاه ( رد خودکار تماس مزاحم تلفنی) (30 ورودی)

دسترسی به تمام منوها از طریق کد میانبر

منو اصلی