سانترال پاناسونیک KX-TDA620

سانترال پاناسونیک KX-TDA620

سیستم های سانترال پاناسونیک با قابلیت های مختلف و انعطاف پذیر خود همواره توانسته رضایت همه مشتریان را با هر نوع نیازی بر طرف کند . دستگاه های سانترال با ظرفیت های مختلف مناسب برای شرکت های کوچک و بزرگ و با پیشرفته ترین امکانات در اختیار مشتری قرار میگیرد. یکی از قابلیت های مهم این دستگاه ها ماژولار بودن سیستم های پرظرفیت سانترال پاناسونیک است و شما نسبت به نیاز خود و همچنین گسترش شرکت خود میتوانید طرفیت های مختلفی را از یک دستگاه بگیرید به عبارت دیگر اگر تعداد داخلی ها و خطوط شهری شما تغییر کند نیازی نیست دستگاه سانترال خود را تغییر دهید و هزینه زیادی پرداخت کنید . شما می توانید با اضافه کردن ماژول های مخصوص دستگاه ظرفیت آن را افزایش دهید.

سانترال پاناسونیک KX-TDA620

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA600

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA600 دستگاه سانترالی است که که در شرکت های بزرگ و مراکز دولتی استفاده می شود. این دستگاه با اضافه شدن 3 کابین دستگاه سانترال KX-TDA620 امکان استفاده ازحداکثر 640 خط ورودی شهری و 640 تا 1120 خط خروجی داخلی با استفاده از تکنولوژی (DXDP) را به شما میدهد . امکانات این دستگاه شامل : بستن صفر،محدودیت تماس با خطوط شهری،محدودیت تماس با شماره های تعریف نشده،پخش تماس های ورودی،تلفن گویا،ثبت مکالمات،شنود مکالمات داخلی,ورودی و خروجی و …

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA620  باکسی است که به تنهایی قابل استفاده نیست و کارایی خاصی ندارد این دستگاه در کنارمرکزتلفن سانترال KX-TDA600 قرار می گیرد . دستگاه بصورت پیش فرض در داخل خود تنها یک کارت لینک را دارا می باشد . این دستگاه بسیار با کیفیت و ساخت ژاپن است . این باکس سانترال دارای  11 جای کارت (Slot) می باشد که به دستگاه TDA600 متصل می شود و TDA600را ارتقاء می دهد .

اگر شما  40 اسلات دستگاه را کارت شهری  16 پورتی قرار دهید دستگاه حداکثر  640 خط شهری را ساپورت می کند.

و اگر  27 اسلات دستگاه را کارت داخلی  24 پورتی آنالوگ قرار دهید می توانید تا حداکثر  640 خط داخلی آنالوگ را از دستگاه بگیرید .

در صورتی که  30 کارت داخلی دیجیتال  16 پورتی روی دستگاه قرار دهید و با توجه به قابلیت DXDP،می توانید روی دستگاه  960 داخلی دیجیتال فعال کنید . این دستگاه مجهز به پورت USB برای اتصال به سیستم کامپیوتر است . قابلیت افزایش تعداد تلفنهای سانترال دیجیتالی . این دستگاه با پشتیبانی از سیستم  CTIبا کارت سخت افزاری طراحی شده،این امکان را به استفاده کننده می دهد که بتواند از مسافت دور سیستم را مدیریت و کنترل نماید . قابلیت سازگاری با PRI  و سیستم پردازش صدا .

شما قادر هستید که 3کابین سانترال KX-TDA620 را با دستگاه سانترال KX-TDA600 لینک نمایید.

 

منو اصلی