خرید تلفن سانترال

خرید تلفن سانترال

برای خرید تلفن سانترال ابتدا باید نوع دستگاه سانترال خود را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خریداری کنید . تلفن های سانترال انواع مختلفی دارد . تلفن های آنالوگ تلفن های دیجیتال و تلفن های هایبرید .

تلفن های آنالوگ معمولی قابل استفاده روی تمامی دستگاه های سانترال می باشد . این تلفن ها برای داخلی های آنالوگ دستگاه سانترال مورد استفاده قرار میگیرند . حتی تلفن های بیسیم معمولی نیز میتواند در این داخلی ها قرار گیرد. کارایی این گوشی ها در حد تلفن های معمولی است و خیلی امکانات زیادی ندارد . به همین دلیل برای داخلی هایی استفاده می شود که زیاد با تلفن سر و کار ندارند همچنین برای آزاد کردن خط باید 0 یا 9 را گرفت تا بتوان امکان تماس را فراهم کرد. از مزیت های استفاده از این نوع گوشی ها می توان به قیمت پایین آن اشاره کرد با توجه به تعداد زیاد کارمندان شرکت ها قرار دادن تلفن های دیجیتال برای تک تک داخلی ها ممکن نیست و صرفه اقتصادی ندارد.

تلفن های دیجیتال بر خلاف تلفن های آنالوگ امکانات زیادی دارد و میتوان از آنها برای داخلی های مخصوص منشی و اپراتور استفاده کرد و برای آزاد کردن خط نیز نیاز به گرفتن 0 یا 9 نیست و به طور اتوماتیک خود تلفن خط آزاد می کند . همان طور که از اسم این تلفن مشخص است پایه و اساس این سیستم ارتباطی برمبنای سیگنال های دیجیتال و صفر و یک است که انتقال صدا به وسیله سیگنال صورت می گیرد .

تلفن های هایبرید 4 رشته سیم دارند و از لحاظ ساختاری با تلفن های دیجیتال که دارای دو رشته سیم هستند تفاوت دارند . تلفن هایبرید تلفنی با ویژگی های ترکیبی است ، یه این معنا که برای ارسال اطلاعات از ترکیب دو نوع سیگنال صدا و دیجیتال استفاده می کند . در واقع می توان تلفن هایبرید را ترکیبی نرم افزاری از تلفن آنالوگ و دیجیتال دانست .گوشی های تلفن هایبرید بر روی دستگاه سانترال مدل TDA100D کارایی ندارند و نمی توان از آن ها استفاده کرد .

خرید تلفن سانترالمعرفی تلفن هایبرید پاناسونیک مدل KX-T7750

بلندگوی برای پاسخگویی

سازگاری با سیستم مزاحم یاب

۳۰ حافظه ، شماره تلفن مزاحم یاب

حافظه شماره گیری مجدد برای ۵ شماره

بدون نمایشگر

صحبت کردن در ساعت با زنگ هشدار

صحبت کردن در هشدار باتری

پیام ورود از راه دور

رهگیری / تماس با خالص سازی

ضبط یادداشت

۱۲ کلید قابل برنامه ریزی

چراغ پیام تماس های دریافتی

بالا/پایین کلید

گوشی های سازگار

بلندگوی پخش صدا یک طرفی

منو اصلی