مدل گوشی های سانترال ارزان قيمت پاناسونيك را بشناسید..

مدل گوشی های سانترال ارزان قيمت پاناسونيك را بشناسید
مقدمه

تلفن سانترال:

تلفن سانترال به تلفن هایی گفته میشود که میتواند چند خط شهری و داخلی را با یک عدد تلفن رومیزی کنترل کرد. تلفن سانترال پاناسونیک با طراحی شیک ، کاربری آسان و کاربرد بالا قادر به پاسخگویی نیازهای شما می باشند . گوشی تلفن سانترال پاناسونیک ، تلفن های  مد روز هستند که نیاز دفاتر شما را فراهم آورند .سیستم های تلفن سانترال پاناسونیک به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند حداکثر بهره را از این تغییرات حاصل کرده و با ارائه محصولات مدرن و بسیار جدید نیاز  مشتریان را برآورده نمایند .این سیستم های تلفن سانترال قابلیت تنظیم برقراری ارتباط با داخلی ها توسط کلید های قابل برنامه ریزی و هم چنین تماس سریع بدون نیاز به شماره گیری را  دارند .

تلفن سانترال باهزینه مناسب پاناسونیک برای راه اندازی یک سانترال با هزینه کم مورد نظر شرکت های کوچک و فروشگاه ها می باشد. تلفن سانترال با قیمت مناسبرا بیشتر در گوشی های آنالوگ که قابلیت های کمتری دارند می توان یافت. برای نمونه  بایدذکرکرد:گوشی تلفن سانترال S500 که تا همین اوخر تولید می شد، کف قیمت گوشی های تلفن سانترال را با قیمتی بین 35 تا 50 هزار تومان به خود اختصاص داده بود. خب این تلفن و دیگر تلفن های آنالوگ قابلیت استفاده از کلید های قابل برنامه ریزی DSS را ندارند و در برخی مدل های فقط امکان تعریف کلید شماره گیری سریع میسر می باشد.

تلفن آنالوگ پاناسونیک                                                                              

امروز تلفن KX-t7703 کف قیمت گوشی های سانترال را دارد،ازویژگی ها وامکانات آن بایدگفت: این تلفن دارای صفحه نمایش 2 خط می باشد و قیمتی بین 50 تا 60 هزار تومان دارد و مدل دارای اسپیکر این تلفن KX-T7705 می باشد که حدود قیمت آن بین 70 تا 80 هزار تومان می باشد. در حال حاضر این تلفن های آنالوگ کم هزینه ترین راهکار برای استفاده گوشی تلفن کارمندی روی سانترال می باشند.

تلفن دیجیتال پاناسونیک

چنانچه که شما در شرکت یا محل کارخود، از سانترال پر ظرفیت استفاده می کنید و دستگاه سانترال شما دارای پورت خالی دیجتال می باشد، شما می توانید از تلفن KX-T7665 استفاده کنید. از امکانات آن باید عنوان کردکه:این تلفن دارای 8 کلید قابل برنامه ریزی می باشد و قیمتی به طور متوسط از 160 تا 180 هزار تومان دارد. این گوشی دیجیتال پایین ترین قیمت را در میان تلفن های دیجیتال پاناسونیک دارد.

تلفن SIPپاناسونیک

در صورتی که می خواهید از تلفن های تحت شبکه پاناسونیک با قابلیت پشتیبانی از پروتکل sip در مجموعه خود استفاده نمایید، تلفن KX-UT113 می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد. این تلفن تنها یک پورت شبکه دارد و قیمت آن به طور متوسط بین 200 تا 220 هزار تومان دارد.

لذا شرکت ایده آل گسترصدر، با هدف ارتقاء وسایل ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد. همچنین این مجموعه آماده همکاری در زمینه ارائه مشاوره های مختلف در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد.

جهت ارتباط با ما با شماره زیر تماس بگیرید : ۰۲۱۸۱۰۱۰

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی