ناگفته ها درباره تفاوت تلفن بیسیم معمولی باتلفنDECT

ناگفته ها درباره تفاوت تلفن بیسیم معمولی باتلفنDECT
 

ناگفته ها درباره تفاوت تلفن بیسیم معمولی باتلفنDECT

محصولات مخابراتی پاناسونیک به خصوص تلفن پاناسونیک، یکی از برند های جذاب می باشد که مورد مقبولیت عمومی قرار گرفته است. این برند و محصولات آن با کیفیت های متفاوت ، قابلیت های مدرن و کارآیی بالا نسبت به برند های دیگر برتری دارد.تلفن های معمولی پاناسونیک در دو نوع تلفن های رومیزی و تلفن های بیسیم تولید و عرضه میگردند . به منظور رضایت مشتریان پاناسونیک به عنوان یکی از برندهای مشهور و خوش‌نام اقدام در زمینه‌ی تولید محصولات الکترونیک به سیر پیشرفت دنیای الکترونیک پیوسته و اقدام به تولید سری جدیدی از تلفن‌های ثابت نموده است

تلفن بیسیم پاناسونیک به عنوان محصولی برتر با کیفیتی پایدار و ارتباطی متمایز توانسته نظرات مشتریان محترم را جلب نماید  شرکت ایده آل گسترصدر،درصدد آن است که جدیدترین فن آوری روز دنیار را جهت ارائه هرچه بهتره محصولات خود بخصوص تلفن های خود به کاربندد.هنگامی که طراحی محصولات سال ۲۰۰۹ صورت می گرفت شرکت پاناسونیک بر آن شد تا دیدگاه های مشتریان را از طریق نظرسنجی روی سایت جویا شود.طرح های جدید بر اساس نظرات شما مشتریان عزیز به بازار ارایه شده است . معیار های جهانی در تولیدات تلفن های بی سیم پاناسونیک باعث گردیده تا پاناسونیک همچنان اولین فروشنده ی تلفنهای بی سیم در جهان می باشد.

  تفاوت تلفن بی سیم معمولی با تلفن Dect

یکی از کاربردهای متداول در سیستم تلفنی استفاده از تلفن های بی سیم می باشد. بسیار برای افرادی که زمان هایی را در محوطه سازمان در حال تردد هستند مطلوب می باشد که همزمان بتوانند به تماس های تلفنی خود نیز پاسخگو باشند. تلفن های بی سیم بر اساس تکنولوژی طراحی، برد مفید، ارتباط با تلفن های بی سیم دیگر در دسته بندی های مختلف قرار می گیرند. در این بخش تلفن های بی سیم مورد استفاده روی سانترال پاناسونیک را در سه بخش تلفن های بی سیم خانگی، تلفن های بی سیم دکت و تلفن های بیسم برد بالا مورد ارزیابی قرار می دهیم.

تلفن بی سیم پاناسونیک خانگی (آنالوگ)

برای سانترال های قدیمی و کم ظرفیت مثل دستگاه های سری TEمدل های KX-TES824 و 6 به 16 و 1232 استفاده از تلفن های بی سیم آنالوگ معمولی که در منازل هم مورد استفاده قرار می گیرد گزینه بسیار مناسبی می باشد. ویژگی مشترک این تلفن ها برد محدود و برای استفاده در محوطه های معمول برای دفتر کار و منزل می باشد. تنوع زیاد و قیمت ارزان از ویژگی های این گوشی ها می باشد. تلفن های از قبیل KX-TG3721، KX-TG6511، KX-TG6461 از این دسته گوشی ها می باشند. این تلفن ها روی سانترال های سنتی مانند یک داخلی معمولی قابل استفاده می باشند و برای استفاده روی سانترال پاناسونیک سری TDA و TDE از طریق کارت های داخلی آنالوگ قابل استفاده می باشند.

در زمانی که تنها یک یا دو داخلی بی سیم مورد نیاز است استفاده از این گوشی ها مقرون به صرفه تر خواهد بود ولی در صورتیکه انتن دهی در فضای وسیع تری مورد نیاز ما می باشد یا چندین داخلی بی سیم نیاز داریم راهکار دکت و بی سیم برد بالا منطقی تر می باشد.

تلفن بی سیم Dect

روی مراکز دیجیتال پاناسونیک و سری های شبکه امکان استفاده از سیستم دکت مهیا شد، سیستم دکت امکان برقراری شبکه بی سیم یکپارچه را برای ما فراهم می نماید. با این امکان می توان یک محوطه بزرگ اداری را تحت پوشش تلفن بی سیم قرار داد. داخلی های بی سیم در طبقات و محوطه تحت پوشش توسط بیس های DECT می توانند تردد نماید و داخلی خود را حمل نمایند.

درباره تلفن بیسیم با برد بالا

تلفن های بی سیم برد بالا قابلیت تماس بیش از 1کیلومتر را فراهم می کنند. برای استفاده از این تلفن ها به واسطه برد بالایی که دارند باید مجوز دریافت نمود. این تلفن های بیسیم قابلیت تماس تا 12 کیلومتر را با آنتن فراهم می کنند. از نظر نوع سیگنال این تلفن ها در رده تلفن های آنالوگ هستند که در صورت استفاده روی سانترال باید به کارت آنالوگ متصل گردند.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی