نمایندگی پاناسونیک در شهرک شهرداری

پاناسونیک

شرکت بزرگ پاناسونیک که پیش از این با نام شرکت الکتریکی و صنعتی ماتسوشیتا شناخته می شد یک شرکت چند ملیتی است که توسط کونو سوکه ماتسوشیتا در سال 1918 در کادوما ، اوساکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدای کار به ساخت تجهیزات الکتریکی می پرداخت. نام شرکت از اول اکتبر ۲۰۰۸ از ماتسوشیتا به پاناسونیک تغییر یافت. امروزه گروه شرکت‌های پاناسونیک از بزرگترین تولید كنندگان در زمینه ساخت محصولات الکتریکی و الکترونیکی به شمار رفته و گستره محصولات آن از اجزا و قطعات الکتریکی تا محصولات الکترونیکی خانگی، اتوماسیون کارخانجات و تجهیزات اطلاعاتی و ارتباطی ادارات را در بر می‌گیرد.شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۸۶ با ارائه سیستم hybrid port ودر سال ۱۹۹۳ با تولید اولین سیستم‌های تلفن دیجیتال super hybrid موجب دگرگونی درصنعت سیستم مراکز تلفن در جهان گردید.

نمایندگی پاناسونیک در شهرک شهرداری

نمایندگی پاناسونیک در شهرک شهرداری

شرکت ایده آل گستر در سال ۱۳۸۲با شماره ثبت ۲۹۵۹۷۴از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید. تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.

 

نمایندگی پاناسونیک

شرکت ایده آل گستر صدر به عنوان نماینده شرکت پاناسونیک از شما به خاطر خرید محصولات پاناسونیک تشکر و قدردانی می نماید و امیدوار است که بتواند خدماتی درخور این برند و محصولات خوب آن به شما مشتریان گرامی ارائه نماید.
ما همواره انتقادات و پیشنهادات شما مشتریان خوب را به عنوان چراغی روشن برای ادامه راه طولانی خود قرار داده ایم و از شما متمنی می باشیم که ما را از انتقادات و پیشنهادات خوب خود محروم نسازید.شرکت ایده آل گستر نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران، با اتکا به تجربه خود به منظور ارائه اطلاعات به روز و فنی در مورد خدمات سانترال پاناسونیک برای اولین بار در ایران اقدام به راه اندازی سایت مرجع تخصصی سانترال پاناسونیک نموده است.
گوشی سانترال پاناسونیک با طراحی قابلیت های قابل ارتقا و با ارائه محصولات مدرن و بسیار جدید نیاز مشتریان را برآورده می نماید.تلفن سانترال پاناسونیک با طراحی شیک،کاربری آسان وکاربرد بالا قادر به پاسخگویی نیاز شما می باشند . گوشی سانترال پاناسونیک ، تلفن های زیبایی هستند که نیاز مجموعه شما را پاسخ می دهد. توسط گوشی سانترال تمامی ارتباط ها خیلی سهل و آسان صورت میگیرد.

 

گوشی سانترال دارای قابلیت های متنوعی میباشد. قابلیت های گوشی سانترال منوط به میزان خواسته های مشتری می باشد. معمولا در شرکت ها از گوشی سانترال استفاده می شود. سانترال دارای مزیت های بسیاری میباشد و همچنین با متصل کردن تمامی تلفن ها توسط سانترال میتوان از اشغال بودن خطوط شرکت جلوگیری کرد . سانترال انواع مختلفی دارد که با نوع فعالیت تعین می گردد. سانترال دارای رنگ بندی مختلف می باشد. گوشی سانترال قابلیت برقراری ارتباط با داخلی ها توسط کلید های قابل برنامه ریزی و هم چنین تماس سریع بدون نیاز به شماره گیری را دارد.

ارتباط با ما

آدرس نمایندگی فروش پاناسونیک : تهران –خیابان مطهری –خیابان فجر-کوچه ماگنولیا-شماره11

تلفن: 81010-021 ،88940000-021

ایمیل:  INFO@IDEHAL.ORG

وب سایت: WWW.IDEHAL.ORG

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی