مطالبی در مورد سانترال و انواع خدمات جهت سانترال

مطالبی در مورد سانترال و انواع خدمات جهت سانترال

سانترال به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه (شرکت) مورد استفاده قرار می گیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی ازخطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها با (تنظیم امکانات و محدودیت ها) به وجود خواهد آمد. در واقع سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد . امکانات بالقوه سانترال و تلفن سانترال شرکت ها و حتی فروشگاه ها را ملزم به استفاده از این دستگاه می کند. از جمله این امکانات می توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری ، تلفن گویا ، دسترسی آسان و بدون هزینه داخلی ها به هم دیگر ، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلی ها و … اشاره کرد. ایده آل گستر با ارائه سیستمهایی با کارایی و امکانات بالا و قیمت مناسب توانسته در این زمینه پیشتاز باشد. شرکت ایده آل گستر ارائه دهنده خدمات سانترال و تلفن سانترال در ایران میباشد.

خدمات نصب دستگاه سانترال:

همواره خرید و انتخاب دستگاه و تجهیزات مورد نیاز امری بسیار مهم است. این اهمیت در شرکت‌ها مؤسسات خصوصی احساس می‌شود زیرا مدیران شرکت‌ها همواره تمایل دارند تا با کم‌ترین هزینه دستگاه و یا وسیله مورد نیاز خود را خریداری کنند به همین دلیل برای انتخاب سیستم های ارتباطی و مخابراتی نیز در این شرکت‌ها همواره تلاش می‌شود تا از بهترین برندها و تجهیزات استفاده شود. بعد از انتخاب این محصولات و خرید آن‌ها از نمایندگی‌های معتبر اولین قدم نصب و راه‌اندازی سانترال است. به دلیل بااهمیت بودن و حساسیت بسیار بالا این سیستم ها توصیه می‌شود که راه‌اندازی سانترال و تلفن‌ها توسط فردی آشنا به این کار انجام گیرد. هم چنین ایده آل گستر این امکان را برای کاربران خود در نظر گرفته است تا با اعزام کارشناس فنی کار نصب و راه‌اندازی راه به دست فردی متخصص بسپارند

خدمات پشتیبانی سانترال :

هر شرکتی صرف‌نظر از کوچک و بزرگ بودن خود همواره نیازمند افرادی برای پشتیبانی از تجهیزات خود هستند و درعین‌حال شرکت‌هایی نیز با این نوع فعالیت شروع به کار می‌کنند و خدمات پشتیبانی از تجهیزات این شرکت‌ها را انجام می‌دهند به دلیل متنوع بودن تجهیزات مورد نیاز هر مجموعه‌ای این شرکت‌ها برای هر محصول و دستگاه خود نیازمند افراد متخصص هستند. در شرکت‌هایی که بیشتر جنبه خدماتی دارند یا تماس تلفنی اولویت کار است وجود فردی که با آشنایی کامل در هر لحظه بتواند در صورت ایجاد مشکل سریعاً آن را رفع کند بسیار احساس می‌شود.

خدمات نظارت و مشاوره:

در اغلب شرکت‌ها برای جلوگیری از خرابی تجهیزات موجود همواره از افرادی جهت مشاوره و نظارت بر روی دستگاه‌های خود استفاده می‌کنند. این افراد روش‌های جلوگیری از آسیب‌رسانی به تجهیزات را گوش زد می‌کنند و هم چنین نظارت بر روی نحوه کار با دستگاه و این تجهیزات نیز یکی از بزرگ‌ترین خواسته مدیران است که این افراد این کار را به خوبی انجام می‌دهند. به غیر از این موارد بیان‌شده هر شرکتی در تلاش برای بهینه‌سازی امور خود است که این بهینه‌سازی شامل کارکرد افراد و هم چنین کارکرد سیستم های موجود و استفاده درست از آن‌ها می‌شود.استفاده از تجهیزات مخابراتی و مرکز تلفن خصوصی یکی از نیازهای اساسی و اولیه این مجموعه‌ها است اما نوع استفاده از این دستگاه و انتخاب آن با شرح کار شرکت رابطه‌ای مستقیم دارد. استفاده از این سیستم ها نیاز به آشنایی کامل با سانترال و ویژگی‌های آن دارد که در این زمینه حتماً باید از فردی آشنا کمک گرفت.

ارایه خدمات در محل مشتری :

خدمات سیستم های مخابراتی و دستگاه سانترال همیشه یکسان نیست و بسیار متفاوت است. این خدمات متناسب با هر جابجایی و یا اضافه و کم شدن شخصی در مجموعه تغییر می کند و حتی این خدمات گاهی مربوط به خود دستگاه سانترال نیست بلکه مربوط به تلفن سانترال و یا دیگر تجهیزاتی است که به مرکز تلفن متصل است. این تغییر پذیری و متفاوت بودن سبب شده که این نمایندگی های پاناسونیک خدمات گوناگونی را برای ارائه به مشتریان در نظر بگیرد. گاهی خدمات صرفا باید در محل مشتری یا محلی که دستگاه در آن قرار دارد صورت گیرد.

 

امکانات سانترال

محدود کردن داخلی ها (تلفن ها) به دسترسی به خطوط

محدود کردن زمان مکالمه برای داخلی ها (متناسب با جایگاه هر فرد)

تنظیم چند شیفت کاری برای تغییر در نوع پاسخ گویی

امکان دریافت اتوماتیک فکس

امکان چند مرحله کردن نوع پاسخ گویی به تماس ها

از جمله حداقل امکانات این سیستم بهینه ساز تماس ها است . با توجه به توضیحات فوق می توان دستگاه سانترال را به گونه ای در نظر گرفت که پر از درگاه برای اتصال خطوط شهری و داخلی است که این تصور تا حدودی صحیح و درست است .

دستگاه های سانترال کم ظرفیت

این دسته برای کسب و کار های کوچک و متوسط طراحی شده اند طوری که میتوان نیازهای یک اداره یا یک شرکت متوسط را به شکل کامل و مناسب پوشش دهد، و تا ظرفیت ۲۴ خط داخلی و ۸ خط شهری قابل افزایش هستند.این دستگاه ها با توجه به امکانات و ویژگی های بسیار متنوع و بلقوه خود میتوانند گزینه مناسبی برای سامان دهی به تماس های ورودی و داخلی و حتی کنترل آنها باشند.دستگاه های کم ظرفیت پاناسونیک علارقم قیمت بسیار مناسب بخش عظمی از امکانات دستگاه های پیشرفته موجود در بازار را فراهم میکنند و میتوان آنها را نسبت به محیط کار و نیاز اختصاصی شما قابل برنامه ریزی و ارتقا میباشد تا نهایت لذت را از محیط کار خود ببرید.

برخی ویژگی ها و امکانات این دستگاه ها که حتی بیشتر کاربران هم از آن اطلاع ندارند عبارتند از :

واحد پذیرش خودکار ۳ مرحله ای با راهنمای صوتی

پیغام گیر (BV)

نمایشگرcaller id روی تلفن تک خط و تلفن سانترال آنالوگ

تغییر پذیری آسان و متنوع

مدیریت تماس کارآمد که خود شامل مزایای زیر است

بهبود وجهه شرکت

بی پاسخ نماندن تماس های کاری مهم

کاهش حجم کار اپراتور

حالت روز/ شب / ناهار

آیفون، درب باز کن و زنگ درب

تماس اضطراری

کنترل اتاق (مانیتور)

گروه داخلی

انتخاب صدای زنگ

پیام انتظار

مدیریت هزینه

گزارش وضعیت تماس ها

وارد کردن کد حسابداری

قفل الکترونیکی خط داخلی

محدودیت زمان تماس

برنامه ریزی آسان، تعمیر و نگهداری راحت

انتقال تماس / مزاحم نشوید

شماره گیری خودکار / ذخیره

پاسخگویی خودکار / قطع موقت صدا

دستگاه های سانترال ظرفیت بالا تا ۱۱۲۰ پورت (با DXDP)

دستگاه های سانترال هایبرید سری tda دستگاه های سانترال هایبرید یا چند منظوره با داشتن انعطاف پذیری بالا برای افزایش خطوط شهری و امکانات بلفعل و بلقوه ،بهترین گزینه برای مراکز بزرگ و متوسط میباشد.این دستگاه ها علاوه بر پوشش تمام امکانات و ویژگی های سانترال سری TE ،امکانات شاخص خود را دارند تا تمام نیاز کاربران خود را برطرف کنند ،از جمله این امکانات :

– گوشی های مدریتی با طراحی و کارایی تحسین برانگیز

– قابلیت سازگاری با خطوط پی آر آی (ISDN(BRI/PRI

تجهیزات بیسیم (MULTI CELL) برای برقراری ارتباط تلفنی سیار – سیستم تلفن DECT

کاهش هزینه های مکالمه از طریق ویژگی پروتکل اینترنتی VOIP

ایجاد شبکه قابل اعتماد از طریق E1 , E & M

صندوق صوتی پیشرفته TVM

تلفن کامپیوتری / کنسول کامپیوتری

دستگاه های سانترال Pure IP سری tda

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی