درباره لیست قیمت سانترال پاناسونیک

درباره لیست قیمت سانترال پاناسونیک
 

درباره لیست قیمت سانترال پاناسونیک

سانترال به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه (شرکت) مورد استفاده قرار میگیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها با (تنظیم امکانات و محدودیت ها) به وجود خواهد آمد. در واقع یک دستگاه  حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد. امکانات بالقوه دستگاه  و تلفن سانترال شرکت ها و حتی فروشگاه ها را ملزم به استفاده از این دستگاه میکند. از جمله این امکانات می توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن گویا، دسترسی آسان و بدون هزینه داخلی ها به هم دیگر، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلی ها و … اشاره کرد.

این روزها فناوری  مخابرات در حال تغییر و تحول است و شاهد هستیم که محیط های اداری نیز در حال پیشرفت وضع موجود و تغییر دادن سیستم های خود هستند تا کارایی و قابلیت بیشتری را داشته باشند .تلفن سانترال پاناسونیک با طراحی شیک ، کاربری آسان و کاربرد بالا قادر به پاسخگویی نیازهای شما می باشند . گوشی تلفن سانترال پاناسونیک ، تلفن های  مد روز هستند که نیاز دفاتر شما را فراهم آورند .سیستم های تلفن سانترال پاناسونیک به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند حداکثر بهره را از این تغییرات حاصل کرده و با ارائه محصولات مدرن و بسیار جدید نیاز  مشتریان را برآورده نمایند .این سیستم های تلفن سانترال قابلیت تنظیم برقراری ارتباط با داخلی ها توسط کلید های قابل برنامه ریزی و هم چنین تماس سریع بدون نیاز به شماره گیری را  دارند .

اطلاعات تخصصی درباره سانترال

سانترال یا PBX : برای شرکت های بزرگ یا متوسط که از تعداد زیادی تلفن استفاده میکنند بهتر است که از یک شبکه جامع که مرکز تلفن هاست و در اولین تماس هر تماس به مرکز اداره میشود و سپس با توجه به داخلی مورد نظر انتقال داده میشود استفاده کنیم به عبارتی در این حالت یک شماره تلفن را نماینده ی کل شماره ها میکنیم و با توجه به آن تماس ها را انتقال می دهیم یکی از مزایای استفاده از تلفن های سانترال ارزان بودن آن نسبت به حالت معمولی است به علاوه در این حالت هنگام انتقال به شماره های داخلی فقط با سه یا چهار رقم شماره گیری میشود .

امروزه چهار نوع PBX داریم :

۱-PBX

۲- Hosted/Virtual PBX

۳- IP PBX

۴- Hosted/Virtual IP PBX

اگر از سانترال یا همان تلفن مرکزی استفاده کنیم به راحتی میتوان مقیاس آنرا به هر اندازه تغییر داد به عبارتی گسترش پذیری و مقیاس پذیری دارد .

تفاوت های IP PBX با PBX سنتی :

در IP BPX

شبکه ی تلفن و شبکه رایانه به یک واحد تبدیل می شوند

علاوه بر اینکه میتوانید به کاربران تلفن های سنتی خدمت رسانی کنید هم چنین میتوانید به کاربران اینترنتی نیر سرویس های لازمشان را ارائه دهید.

قابلیت های همکاری بیشتر و بهتر و استانداردها نیز بیشتر است .

مدیریت آن ساده است زیرا از وب /GUI مبتنی یر رابط پیکربندی است

IP PBX تمام ویژگی های یک رابط گرافیکی کاربر پسند را دارد.

نیازی به نوشتن شماره تلفن های برای کاربران نمی باشد

استفاده ازتلفن های SIP  راحت تر است.

روش سنتی گران است و ویپ را پشتیبانی نمی کند

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی