سانترال پاناسونیک 3به 8 قیمت

سانترال پاناسونیک 3به 8 قیمت
 

سانترال پاناسونیک 3به 8 قیمت

از مهمترین عوامل انتخاب یک مرکز تلفن سانترال قیمت آن میباشد و اینکه شما چه مقدار هزینه در مقابل چه  امکاناتی پرداخت مینمایید . همانگونه که میدانید تولیدات شرکت پاناسونیک تماما زیر هزار شماره میباشند . پس اگر برای مرکزی میخواهید تلفن سانترال تهیه نمایید که بالای ۱۵۰۰۰ شماره داخلی احتیاج دارد بهتر است سراغ برندهای دیگر بروید .  ۱۵۰۰ شماره زیرا شما در TDE مدل ۶۰۰۰ با بکار گیری ترفندهایی میتوانید ظرفیت مرکز خود را به ۱۵۰۰۰ شماره هم برسانید .

 

شرکت پاناسونیک برای هزینه ای که شما میکنید ارزش زیادی قائل است و به طور کلی مراکز تلفن سانترال خود را  به صورت ماژولار عرضه مینماید یعنی شما میتوانید با توجه به درخواستهای خود کارت برای مرکز تهیه نمایید . اولین مرکز و کمترین مرکز پاناسونیک ۸*۳۳ میباشد که برای کسب و کارهای کوچک تهیه شده است .این مرکز قابلیت ارتقاء تا ۲۴*۸ را دارد . تهیه این مرکز در زمان نگارش این مطلب حدود ۶۰۰ هزار تومان برای شما هزینه در بر دارد . برای استفاده از این مرکز شما احتیاج به یک تلفن اپراتوری مدل KX-T7730 هم دارید که آن هم ۱۵۵ هزار تومان هزینه برای شما دارد .

 

کارت نمایشگر مرکز هم جداگانه به فروش میرسد که حدود ۱۰۰۰ هزار تومان هزینه دارد . البته کار در اینجا تمام  نمیشود و شما برای تکمیل دستگاه خود میتوانید از ماژولهای دیگه ای مثل باتری پشتیبان ، کارت اپراتور گویا ، موزیک جانبی ، و …. استفاده نمایید . مراکز کم ظرفیت پاناسونیک دارای یک پورت اپراتور گویا هستن و برای ارتقاء آن باید کارت اپراتور گویای جداگانه ای تهیه شود . بعد از مرکز ۸*۳ نوبت به دستگاه ۱۶*۶ میرسد تمام هزینه ها با ۸*۳ یکی است به غیر از خود مرکز که حدود یک میلیون هزینه دارد . این مرکز هم مثل ۸*۳ قابلیت ارتقاء را تا ۲۴*۸ دارا میباشد . برای ارتقاء مرکز ۱۶*۶ به ۲۴*۸ شما باید ۴۰۰ هزار تومان دیگه هزینه کنید . تعداد گوشیهای مرکز هم دست شماست میتوانید با یک دستگاه ۷۷۳۰ سر نمایید یا اینکه تمام گوشیهای خود را اپراتوری تهیه کنید .

 

سانترال پاناسونیک 3به 8 قیمت

بعد از مراکز کم ظرفیت سری ۸*۳ و ۱۶*۶ مراکز تلفن سانترال سری TDE  ,TDA وجود دارند . این مراکز دارای سه مدل ۱۰۰ و ۲۰۰ و ۶۰۰۰ میباشد و قیمت آن کاملا بستگی به تعداد و نوع کارتهایی دارد که شما در دستگاه قرار میدهید . ظرفیت این مراکز در نوع شهری و داخلی دست شماست شما میتوانید بنابر خواسته خود کارت داخلی و شهری در مرکز قراردهید .البته تعداد کارتها در مراکز مختلف محدود میباشد . از آنجا که قیمتها در این مراکز از حدود ۲ میلیون تومان شروع و تا ۷۰ میلیون تومان هم بنابر تعداد داخلی و خطوط شهری و امکانات درخواستی شما میرسد .

 

پیشنهاد میگردد برای تهیه این مراکز ابتدا با کارشناسان خود در شرکت ایده آل گستر تماس حاصل نمایید و تعداد خطوط و درخواست های خود را ذکر نمایید . کارشناسان شما در قدم اول نوع دستگاه شما در دو نوع KX-TDA و یا KX-TDE با توجه به امکانات شما تعیین مینمایند  و در قدم بعدی با توجه به تعداد پرتهای شهری و داخلی مدل آن را شخص مینمایند . کارشناسان شرکت ایده آل گستر به صورت رایگان سعی مینمایند بهترین مشاوره را در خصوص خرید مرکز تلفن سانترال در اختیار شما قرار دهند .

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی