دلیل مقاومت و عمر بالای محصولات پاناسونیک در چیست؟

مقاومت و عمر بالای محصولات پاناسونیک

این کمپانی آسیایی محصولات خود را به گونه ای طراحی می کند که بتواند بیشترین کارایی را برای برداشته باشد و فرد بتواند از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کند. مقاومت بسیار زیاد محصولات تولیدی این شرکت در برابر ضربه ها و یا استقاده مداوم سبب شده که بتوان آن را دوستی همراه نام گذاری شود. سر سختی این محصولات باعث افزایش عمر مفید آن ها شده است.
محصولات اداری – مخابراتی این شرکت از دیگر محصولات آن مستثنی نبوده و دارای مقاومت او در بدنه، هم در درون خود دارد که باعث شده که در بیشتر ادارات و مکان های از این قبیل، برای برقراری مکالمات تلفنی از این سیستم های ارتباطی استفاده کنند. تلفن های رومیزی و هم چنین تلفن های بی سیم پاناسونیک با طراحی زیبا و مقاومت بالا سبب شده تا میزان خرابی و از بین رفتن دستگاه در بین سال های اول استفاده به حداقل برسد.

دلیل مقاومت و عمر بالای محصولات پاناسونیک در چیست؟

 

دلیل مقاومت و عمر بالای محصولات پاناسونیک در چیست؟

تلفن های بی سیم پاناسونیک دارای بدنه ای محکم و هم چنین صفحه کلیدی نرم و بالشتی مانند است که باعث شد در صورت افتادن تلفن بر روی زمین حداقل ضربه به صفحه کلید وارد آید و هم چنین لایه محافظ دور صفحه نمایش که به گونه ای صفحه نمایشگر را در خود جای دهد داده است که در صورت برخورد ضربه اول این کاور تو آن ضربه می خورد و در صورت شکسته شدن این کاور صفحه نمایشگر آسیب می بیند و هم چنین جای دادن صفحه نمایشگر کمی داخل تر از صفحه کلید به گونه ای فاصله ی چند میلی متری بین سطح تلفن با LCD وجود دارد و باعث شده تا این ضربه به حداقل برسد.

 

هم چنین این روند حفاظت برای نشانگر تماس که در صورت دریافت تماس، داشتن پیغام و حتی اعلام اتمام باطری هشدار رنگی را به نمایش می کشد نیز تکرار شده که حتی این نمایشگر رنگی با حفاظتی وصف نشدنی نگهداری می شود. هم چنین طراحی ظریف  کلید هدایتگر بر روی این گوشی باعث شده که کار کردن با این گوشی را راحت تر باشد و دسترسی به امکانات آن به راحتی امکان پذیر باشد. پاناسونیک هم چنین اخیرا این گوشی بی سیم را به گونه ای طراحی کرده اند که بتوانند از باطری نیم قلمی نیز پشتیبانی می کنند و با این باطری ها هم کارایی لازم را داشته باشند این کار به دلیل این است که این باطری ها آسیب کمتری به فرد استفاده از گوشی می رساند زیرا امواج ارسالی از آن ها بسیار کمتر است.
اگر در بیشتر گوشی های پاناسونیک دقت کنید متوجه می شوید که قسمت شنود گوشی (کپسول گوشی) به گونه ای طراحی شده است برخوردی مناسب با گوش دارد که باعث می شود حداقل آسیب به گوش فرد برساند و هم چنین موجب جلوگیری از سر درد های احتمالی در فرد می شود. این فاصله بین هدفون گوشی با سطح تلفن که به نظر بسیار کم می اید باعث همین اتفاقات بسیار ریز که می شود که در اکثر گوشی های پاناسونیک به چشم می خورد که این نشان دهنده اهمیت دادن پاناسونیک به سلامت مصرف کننده است. نسل جدید این گوشی ها دارای رنج فرکانسی خاص هستند که باعث می شود که محیطی که این گوشی در آن وجود دارند از سلامت بیشتری بر خوردار هستند به معنا که حداقل آسیب را به افراد در محیط می رسانند.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی