انواع و کاربرد نرم افزار های تلفنی

انواع نرم افزارهای تلفنی

1)      سیستم حضور غیاب تلفنی و ثبت ساعت ورود و خروج کارکنان

2)      اتوماسیون پشتیبانی تلفنی

3)      نوبت دهی تماس مشتریان

4)      نرم افزار ارتباط با مشتری

5)      نظرسنجی تلفنی

6)      نوبت دهی تلفنی

7)      سامانه پرسش و پاسخ

سیستم حضور غیاب تلفنی و ثبت ساعت ورود و خروج کارکنان

سیستم حضور غیاب تلفنی و ثبت ساعت ورود خروج کارکنان راهکاری برای کنترل تردد کارمندان و ثبت زمان ورودی و خروج پرسنل می باشد. این نرم افزار تلفنی قابلیت ثبت ورود و خروج پرسنل را از طریق تلفن داخلی کاربر فراهم می کند. کاربران در زمان ورود با شماره گیری یک عدد از تلفن خود زمان ورود خود را اعلام و در زمان خروج از محل کار با شماره گیری یک عدد دیگر زمان خروج خود را به سیستم اعلام می نمایند.

روش کار سیستم ثبت ورود و خروج کارکنان به این نحو می باشد که پس از شماره گیری و اعلام ورود توسط کاربر ساعت ورود و مشخصات کاربر در سیستم ثبت می گردد و در بانک اطلاعاتی سیستم ذخیره می گردد. به همین جهت مدیر سیستم یا مسول بررسی ورود و خروج می تواند با باز نمودن صفحه مربوطه روی وب گزارش کاملی از ورود و خروج پرسنل دریافت نماید. این نرم افزار تلفنی قابلیت جستجو بر اساس یک کاربر یا در یک بازه زمانی مشخص را برای اپراتور سیستم فراهم می کند. اگر شما در مجموعه خود از سیستم voip استفاده می کنید، یکی از ویژگی های که می توانید در قالب یک نرم افزار تلفنی روی سرور voip خود مورد استفاده قرار دهید، سامانه حضور و غیاب می باشد.

اتوماسیون پشتیبانی تلفنی

این نرم افزار، جهت سازماندهی و سهولت پیگیری امور محوله مشتریان، به سازمان ها، ادارات و مراکز پشتیبانی، طراحی گردیده است. در این راهکار، مشتری یا متقاضی خدمات، پس از آن که کالا یا امور مربوطه را به سازمان محول نمود، با دریافت کد رهگیری، در هر لحظه از وضعیت کالا یا خدمات به صورت تلفنی، مطلع میگردد. از مزایای این سیستم، به سهولت ارتباط و اطلاع از وضعیت کالا و خدمات در هر لحظه از شبانه روز، برای مشتری و صرفه جویی در منابع انسانی برای سازمان، می توان اشاره نمود.

موارد کاربردی:

شهرداری ها
ادارات پست
مراکز پشتیبانی قطعات الکتریکی و الکترونیکی
ادارات دولتی
و …..

 نوبت دهی تماس مشتریان

این برنامه جهت افزایش رضایتمندی مشتریان و متقاضیان طراحی گردیده است. این راهکار، مشتریان را پس از تماس با مجموعه، در صفوف پویای تماس قرار داده و ضمن اعلام نوبت یا زمان تقریبی انتظار جهت ارتباط با کارشناس مربوطه، پیام های تبلیغاتی و اطلاع رسانی سازمان را برای مشتری پخش می نماید. از مزایای این راهکار، می توان به کاهش اشغالی خطوط و در نتیجه افزایش رضایتمندی متقاضیان اشاره نمود و این سیستم فراغ بال بیشتر کارشناسان را جهت راهنمایی و ارائه خدمات مطلوب فراهم می آورد.

موارد کاربردی:

مراکز پشتیبانی و خدمات پس از فروش

مراکز دولتی و خدماتی

شرکت های تجاری

مراکز درمانی

مراکز آموزشی

و…..

نرم افزار ارتباط با مشتری

این نرم افزار جهت مدیریت و بهینه سازی ارتباط مشتریان با سازمان ها و شرکت ها طراحی گردیده است. نرم افزار ارتباط با مشتری با مدیریت یکپارچه ی تماس ها، پیامک ها، ایمیل ها و فکس ها، کلیه شئون ارتباطی یک سازمان را با یکدیگر تلفیق و فضای مطلوب ارتباطی را برای مشتری، و فضای کنترلی را با استفاده از گزارشات و در یک قالب متمرکز، و به صورت نموداری، در اختیار مدیریت قرار می دهد.

موارد کاربردی

کلیه بنگاه های تجاری خرد و کلان

 نظرسنجی تلفنی

این سامانه جهت افزایش کیفیت خدمات متنوع سازمان ها و مجموعه های با مراجعین بالا طراحی گردیده است. نظرخواهی بسیار آسان و به صورت تلفنی  در مورد یکایک خدمات و با در نظر گرفتن میزان سطح رضایت کاربر ازقابلیت های این سامانه می باشد. دیگر داشبوردی  هوشمند از اطلاعات تجمیع شده میزان رضایت مراجعین را به صورت نموداری جهت کنترل و اخذ تصمیمات مناسب در اختیار مدیران مجموعه قرار میدهد. کلیه امور نظرسنجی با سهولت کامل و تنها با یک تماس چهار یا پنج رقمی انجام می پذیرد و از طرفی واسط وب سامانه، امکان کنترل و ارزیابی را برای مدیران از هر نقطه ایی به راحتی فراهم می آورد.

نظرسنجی کیفیت پاسخگویی کارشناسان:

این برنامه جهت بالا بردن سطوح رضایت مشتریان از کیفیت پاسخگویی کارشناسان مجموعه های خدمت محور طراحی گردیده است. پس از پایان مکالمه، مشتریان و یا متقاضیان خدمت با ارائه نظر خود در مورد کیفیت پاسخگویی، نظرات خود را در اختیار مدیران مجموعه قرار داده و از سویی حس شیرین رضایتمندی را از اخترامی که مجموعه برای ذائقه و سلیقه ی او قائل شده، تجربه می نماید.

 نوبت دهی تلفنی

این نرم افزار برای مجموعه های با ترافیک تماس بالا طراحی گردیده است. این نرم افزار به صورت هوشمند تماس متقاضی را مدیریت کرده و بر اساس جدول های از پیش تعیین شده، قرار ملاقات و یا نوبت متقاضی را با نظر فرد تماس گیرنده تنظیم نموده و به صورت خودکار از طریق تماس تلفنی، پیامک و یا ایمیل، متقاضی را در جریان نوبت خود قرار می دهد.  و یادآوری های لازم  برای ممانعت از فراموشی به صورت خودکار توسط سیستم انجام می پذیرد.

موارد کاربردی:

مطب ها و کلینیک های درمانی

این سامانه جهت رفع وابستگی حضوری کارشناسان، مشاورین و صاحبین کسب و کار به حضور دائم در مکانی مشخص، جهت پاسخگویی سوالات مربوط به پیگیری امور اداری و یا پشتیبانی طراحی گردید است. با استفاده از این سامانه، مشتریان یا متقاضیان خدمات درخواست خود را مطرح نموده و کد رهگیری را، از سامانه هشمند تلفنی دریافت می نمایند. کارشناسان بدون نیاز به حضور در محل، می توانند سوالات و نیاز های متقاضیان را از طریق تلفن و یا سایت، پاسخگو باشند. پس از آن سیستم به صورت خودکار با متقاضی تماس گرفته و پاسخ کارشناس را برای متقاضی پخش می نماید.

موارد کاربردی:

مشاورین حقوقی و دفاتر وکالت

مشاورین مالی و امور مالیاتی

پزشکان و خدمات درمانی

مراکز پشتیبانی

مراکز دولتی خدمت محور

مراکز آموزشی

 

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی