نمایندگی خرید سانترال پاناسونیک در سبلان

نمایندگی خرید سانترال پاناسونیک در سبلان
 

نمایندگی خرید سانترال پاناسونیک در سبلان

سانترال،به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه (شرکت) مورد استفاده قرار میگیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی‌ها با (تنظیم امکانات و محدودیت‌ها) به وجود خواهد آمد. در واقع یک دستگاه سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می‌گیرد. امکانات بالقوه دستگاه و تلفن سانترال شرکت ها و حتی فروشگاه‌ها را ملزم به استفاده از این دستگاه می‌کند.

 

از جمله این امکانات می توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن گویا، درسترسی آسان و بدون هزینه داخلی ها به هم دیگر، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلی ها و … اشاره کرد. سانترال ها را میتوان با توجه ظرفیت و یا نحوه برقرار ارتباط بین داخلی ها خود تقسیم بندی کرد.این دسته برای کسب و کار های کوچک و متوسط طراحی شده اند طوری که میتوان نیازهای یک اداره یا یک شرکت متوسط را به شکل کامل و مناسب پوشش دهد، و تا ظرفیت ۲۴ خط داخلی و ۸ خط شهری قابل افزایش هستند.این دستگاه‌ها با توجه به امکانات و ویژگی های بسیار متنوع و بلقوه خود میتوانند گزینه مناسبی برای سامان دهی به تماس های ورودی و داخلی و حتی کنترل آنها باشند.

“درباره مزایای سانترال پاناسونیک”

ایجاد یک شبکه تلفن داخلی

Share کردن خطوط شهری بین داخلی ها

Hold  کردن مکالمات

اشغال نشدن خطوط تلفن

دستگاه سانترال مناسب برای یک کسب و کار متوسط

برای نمونه سازمان هایی که درارای خطوط شهری کمتر از هشت خط و تعداد داخلی کمتر از بیست و چهار خط می باشند و نیازهایی نظیر صندوق صوتی، ظبط مکالمات، صف انتظار، تماس اینترنتی و تماس تصویری را ندارند میتوانند از سری KX-TE که دارای مدل های 3به8 (عدد اول مربوط به خط شهری و عدد دوم مربوط تعداد داخلی می باشد.)، 6به16 و 8به24 هست استفاده نمایند و برای تعداد خطوط شهری و داخلی بیشتر باید به سراغ سری دیجیتال TDA که دارای مدل های TDA30، TDA50، TDA100، TDA100dbp، TDA100dba، TDA200، TDA600 می باشد رفت.

دستگاه های سانترال کم ظرفیت

این دسته برای کسب و کار های کوچک و متوسط طراحی شده اند طوری که میتوان نیازهای یک اداره یا یک شرکت متوسط را به شکل کامل و مناسب پوشش دهد، و تا ظرفیت ۲۴ خط داخلی و ۸ خط شهری قابل افزایش هستند.این دستگاه ها با توجه به امکانات و ویژگی های بسیار متنوع و بلقوه خود میتوانند گزینه مناسبی برای سامان دهی به تماس های ورودی و داخلی و حتی کنترل آنها باشند.

دستگاه های کم ظرفیت پاناسونیک علارقم قیمت بسیار مناسب بخش عظمی از امکانات دستگاه های پیشرفته موجود در بازار را فراهم میکنند و میتوان آنها را نسبت به محیط کار و نیاز اختصاصی شما قابل برنامه ریزی و ارتقا میباشد تا نهایت لذت را از محیط کار خود ببرید.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی