نصب دستگاه های سانترال پاناسونیک توسط نصاب های مجرب

کارشناس و نصاب تلفن سانترال پاناسونیک – نصاب سانترال

کارشناس و نصاب سانترال پاناسونیک در ایده آل گستر صدر با توجه به دانش فنی و مهارتی که به صورت تجربی کسب نموده است می تواند نیازهای ارتباطی در حوزه سیستم تلفنی شرکت یا سازمان شما را مورد ارزیابی قرار داده و بر اساس آن راهکار مناسبی را جهت پیاده سازی سامانه تلفنی اتخاذ نماید. در صورت نیاز برای نصب و راه اندازی یا برنامه ریزی دستگاه سانترال پاناسونیک و یا بستر سازی و کابل کشی تلفن و سیستم مخابراتی می توانید درخواست خود را از طریق یکی از روش های زیر با ایده آل گستر صدر در میان بگذارید تا در اسرع وقت هماهنگی های لازم جهت مشاوره خرید تجهیزات و ارائه راهکارهای مناسب جهت پیاده سازی سیستم تلفنی مطابق با نیازهای شما در دستور کار قرار گیرد.

نصب دستگاه های سانترال پاناسونیک توسط نصاب های مجرب

پس از برقراری تماس و ارائه مشاوره فنی مورد نیاز جهت خرید تجهیزات و راهنمایی های لازم جهت اجرای پروژه، در صورت لزوم قرار بازدید از پروژه شما هماهنگ می گردد و پس از طی شدن مراحل مورد نیاز آن، نصاب سانترال پاناسونیک برای نصب و راه اندازی سیستم سانترال به محل اعزام می گردد. در زمینه بستر سازی خدماتی نظیر کابل کشی مخابراتی و شبکه و ارتباطات بی سیم و رادیویی در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

.نصب و راه اندازی و برنامه ریزی دستگاه های سانترال پاناسونیک در مدل های زیر با خدماتی نظیر راه اندازی تلفن گویا، ارتباطات بی سیم دکت، تعیین دسترسی های متفاوت به خطوط، داخلی تحت شبکه، تلفن نرم افزاری، ضبط مکالمات، صندوق صوتی، سیستم گزارش گیری و … خدمت مشتریان عزیز ارائه می گردد.

مدل های دستگاه سانترال پاناسونیک 

KX-TDA200 KX-TDA100 KX-TDA100D KX-TA1232 KX-TEM824 KX-TES824
KX-TDE620 KX-TDE600 KX-TDE200 KX-TDE100 KX-TDA620 KX-TDA600
KX-NS1000 KX-NS700 KX-NS500 KX-NS300 KX-NCP1000 KX-NCP500

یکی از عوامل موثر برای معرفی مشتری پس از بررسی صلاحیت های فنی میزان رضایت مندی مشتریان گذشته از حسن انجام کار و رعایت نظافت حرفه ای و شخصی در حین اجرای پروژه می باشد.

چه نوع سرویس ها و خدماتی ارائه می شود

های شما مشتری بر اساس نیاز خود و پس از مشاوره فنی می تواند یکی از مراکز تلفن سانترال را انتخاب نماید. همچنین بر اساس شرایط کارمندان و نیاز های سازمان تلفن های سانترال انتخاب می گردد. اما این شروع کار متخصص سانترال خواهد بود. هر یک از دستگاه های سانترال دارای تکنولوژی خاص و تلفن های و شیوه های ارتباطی مراکز با هم از استاندارد های متفاوتی پیروی می کند که یک نصاب حرفه ای سانترال باید از پیش با آن ها آشنا باشد. در ادامه به معرفی برخی از این خدمات و سرویس ها می پردازیم.

نصب سانترال های کم ظرفیت

سانترال های 3 به 8 و 6 به 16 سانترال های کم ظرفیت مناسب برای شرکت ها و دفاتر کار کوچک می باشند. نصب دستگاه سانترال، بستر سازی و سیم کشی تلفن برای داخلی ها و خطوط شهری و تنظیمات برنامه ریزی دستگاه سانترال که به دو روش تلفنی و کامپیوتری انجام می شود برای راه اندازی این مرکز تلفن انجام می شود. اتصال تلفن های مدیریتی و تلفن های معمولی و بی سیم به دستگاه با تعریف دسترسی تماس ها و مسیر دهی تماس ها از جمله مسایلی می باشد که در برنامه ریزی انجام می شود. چند مورد  از تنظیمات به این شرح می باشد.

  • تنظیمات دسترسی داخلی ها به خط شهری به صورت تفکیک شده رای یک داخلی خاص و یا دسته جمعی
  • تنظیمات مسیر دهی تماس های وروی مشتریان به یک یا گروهی از داخلی ها
  • تنظیمات تلفن گویا برای معرفی شرکت و خدمات آن
  • تنظیمات دسترسی مشخص داخلی ها به خط شهری تعیین دسترسی به صفر، دو صفر، موبایل و تلفن ثابت
  • تنظیمات کالر آیدی خطوط شهری و خطوط آنالوگ داخلی
  • تنظیمات زمان بندی ساعات کاری و ساعات غیر کاری برای مسیر دهی تماس های ورودی
  • تنظیمات موزیک انتظار و ضبط مکالمات و گزارشات تماس و غیره در صورت تهیه دستگاه ها یا راهکارهای مربوطه

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی