تلفن بیسم پاناسونیک و سانترال

تلفن بیسم پاناسونیک و سانترال

تلفن سانترال پاناسونیک همانند یک قلب در بدن انسان در مجموعه ها نقش این عضو حیاطی را بازی می کند ، دستگاه سانترال پاناسونیک در کنار این عضو احیا گر نقش می کند و با هم مکملی از یک تکنولوژی سانترال پاناسونیک را به عهده دارند، دستگاه های سانترال پاناسونیک در بازه های کمی و کیفی ارضاء کننده خواسته ها و نیازهای مجموعه ها به این تکنولوژی می باشد، مجموعه ها با مقدار ورودی تماس ها و خط های ورودی و خواهان به خدمت گرفتن کانالهای خروجی از دستگاه سانترال خود وتطابق آن با دستگاه های سانترال پاناسونیک بسته به نیاز خود یک دستگاه مناسب را انتخاب نموده و از ان سود می برند در کنار این مهم، تلفن های سانترال متفاوتی منناسب با نحوه عملکرد دستگاه سانترال پاناسونیک موجود می باشد.

تلفن بیسم پاناسونیک و سانترال

تلفن های سانترال با قابلیت های کمی و کیفی فراوان، تلفن های سانترال پاناسونیک خود خانواده ای بزرگ در بستر سانترال پاناسونیک بوده و خدمات گوناگونی بسته به نوع دستگاه های سانترال کم ظرفیت ، پرظرفیت، دستگاه های سانترال تحت شبکه ارائه می دهند

شرکت طاها پاناسونیک نماینده محصولات پاناسونیک با ارزوی موفقیت برای شما دوستان عزیز آرزومند آن است که بتواند خدماتی در خور شآن برند طلائی پاناسونیک ارائه نموده و بستری مناسب برای این امر به هموطنان خود ارائه نماید و در ای راستا هموطنان عزیز می توانند از خدمات پس از فروش و گارانتی مخصوص طاها پاناسونیک نماینده رسمی محصولات سانترال پاناسونیک استفاده نمایند.

دستگاه تلفن سانترال چیست؟
ما میتوانیم در ابتدا یک تعریف کو تاه و مختصر به شما ارائه دهیم، سیستم سانترال یک شبکه خصوصی تلفن درون سازمانی میباشد.
کاربرانی که از تلفن سانترال استفاده میکنند تعداد معینی از خطوط داخلی و شخصی خود را که فقط مختص استفاده در یک محیط محدود و نا محدود میباشد را به اشتراک میگذارند و به صورت جمعی و گروهی هم ارتباط داخلی با دیگر همکاران برقرار میکنند هم با خارج از شرکت تماس میگیرند.

محیط نا محدود که در بالا گفته شد مربوط به برقراری ارتباطات داخلی و بدون هزینه بین شعب و دفاتر سازمان های میباشد یعنی شما میتوانید با پی ریزی سیستم های ارتباطی ویپ و سانترال تحت شبکه ارتباطات خود را هوشمند کنید و خارج از محدودیت منطقه ای تلفن های داخلی کاربران خود را به اشتراک بگذارید یعنی با شماره گیری عدد داخلی مانند شماره 1120 بلافاصله و بدون وقفه ارتباط با کیفیت HD را با همکار خود در نقطه دیگری از شهر یا کشور برقرار کنید.

KX-TG3532ما در نظر میگیریم که یک شرکت خصوصی تازه تاسیس میخواهد سانترال نصب کند، و تعداد کاربران این شرکت نهایت به هشت نفر میرسد برای راه اندازی سیستم تلفن سانترال راهی ساده در پیش داریم، یعنی ما 3 خط ورودی شهری را که مخابرات به ما تحویل داده است را توسط کابل های مخصوص مخابراتی تا نزدیکی سانترال می رسانیم و با یک کابل کشی ساده تلفن های خروجی از سانترال کم ظرفیت را در محل مورد نظر شما نصب و راه اندازی میکنیم. نهایتا شما میتوانید ظرف یک روز کامل کاری سیستم سانترال خود را راه اندازی کنید.

تلفن بی سیم پاناسونیک خانگی (آنالوگ)

برای سانترال های قدیمی و کم ظرفیت مثل دستگاه های سری teمدل های kx-tes824 و 6 به 16 و 1232 استفاده از تلفن های بی سیم آنالوگ معمولی که در منازل هم مورد استفاده قرار می گیرد گزینه بسیار مناسبی می باشد. ویژگی مشترک این تلفن ها برد محدود و برای استفاده در محوطه های معمول برای دفتر کار و منزل می باشد.

این تلفن ها در مدل های مختلف تک گوشی، همراه با گوشی مادر و امکانات جانبی مثل آیفون عرضه می گردند. تنوع زیاد و قیمت ارزان از ویژگی های این گوشی ها می باشد. تلفن های از قبیل kx-tg3721، kx-tg6511، kx-tg6461 از این دسته گوشی ها می باشند. این تلفن ها روی سانترال های سنتی مانند یک داخلی معمولی قابل استفاده می باشند و برای استفاده روی سانترال پاناسونیک سری tda و tde از طریق کارت های داخلی آنالوگ قابل استفاده می باشند.

در زمانی که تنها یک یا دو داخلی بی سیم مورد نیاز است استفاده از این گوشی ها مقرون به صرفه تر خواهد بود ولی در صورتیکه انتن دهی در فضای وسیع تری مورد نیاز ما می باشد یا چندین داخلی بی سیم نیاز داریم راهکار دکت و بی سیم برد بالا منطقی تر می باشد.

تلفن بی سیم Dect

روی مراکز دیجیتال پاناسونیک و سری های شبکه امکان استفاده از سیستم دکت مهیا شد، سیستم دکت امکان برقراری شبکه بی سیم یکپارچه را برای ما فراهم می نماید. با این امکان می توان یک محوطه بزرگ اداری را تحت پوشش تلفن بی سیم قرار داد. داخلی های بی سیم در طبقات و محوطه تحت پوشش توسط بیس های Dect می توانند تردد نماید و داخلی خود را حمل نمایند.

دستگاه مرکزی دکت از طریق داخلی های دیجیتال به سانترال متصل شده و ارتباط handset های خود را با داخلی های دیگر روی سانترال پاناسونیک فراهم می نماید. قابلیت handover بین بیس های دکت قابلیت جا به جایی داخلیه ای بی سیم را از محدوده بیس 1 به بیس 2 فراهم می کند و از این طریق یک شبکه یکپارچه بی سیم که برد آن بر اساس نیاز ما قابل تنظیم می باشد شکل می گیرد. در شکل زیر می توانید نحوه پوشش دهی یک محوطه اداری توسط چند دستگاه مرکزی دکت پاناسونیک را مشاهده نمایید.

از گوشی های قابل استفاده روی سیستم دکت پاناسونیک می توان به مدل هایی نظیر، kx-tca185، kx-tca175 و kx-tca355 اشاره نمود. دستگاه مرکزی دکت از نظر تعداد داخلی یا هندست هایی که می توانند پشتیبانی نمایند مدل های متفاوتی دارند که ما در این مطلب برای نمونه به kx-tda0151 و kx-tda0155 اشاره می کنیم.


تلفن بیسیم برد بالا

تلفن های بی سیم برد بالا قابلیت تماس بیش از 1کیلومتر را فراهم می کنند. برای استفاده از این تلفن ها به واسطه برد بالایی که دارند باید مجوز دریافت نمود. این تلفن های بیسیم قابلیت تماس تا 12 کیلومتر را با آنتن فراهم می کنند. از نظر نوع سیگنال این تلفن ها در رده تلفن های آنالوگ هستند که در صورت استفاده روی سانترال باید به کارت آنالوگ متصل گردند.

تلفن های مدل sn-258، sn-356 و sn-358 از تلفن های برد بالای برند senao می باشند که در فواصل طولانی قابل استفاده می باشند…

     منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی