امکانات تلفن های پاناسونیک و راهنمای خرید آن

امکانات تلفن های پاناسونیک و راهنمای خرید آن

بیایید در مورد محصولات پاناسونیک منصف باشیم، در بین برندهای سازنده تلفن، شاید تلفن پاناسونیک بهترین نباشد ولی جزو مطمئن‌ترین‌ تلفن ها قرار می‌گیرد. با این گزارش بررسی کنید که با بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، چه مدلی از بین انواع تلفن پاناسونیک بیشتر به کارتان می‌‌آید.به گزارش بولتن نیوز به نقل از بازار خبر، خانم‌ها بیش از هر کس دیگری اهمیت تلفن را می‌دانند.تلفن‌ پاناسونیک چه خانگی و چه اداری از مبنایی ساده بهره می‌برد؛ یک گوشی و یک شماره‌گیر. در حقیقت این آپشن‌ها و دکمه‌های اضافی است که کاربری و در انتها قیمت تلفن پاناسونیک را بیشتر می‌کند.پاناسونیک اگرچه در دنیای تلویزیون‌ها هم دستی بر آتش دارد ولی بدون شک تخصص اصلی‌اش در صنعت مخابرات به چشم می‌خورد.

راهنمای خرید تلفن پاناسونیک

هدفتان از خرید گوشی پاناسونیک را تعیین کنید. اگر صرفاً‌ یک تلفن ساده برای تماس گرفتن می‌‌خواهید، پول بیهوده خرج نکنید.پیش از خرید، امکانات تلفن مورد نظر را بخوانید. گاهی یک گوشی زیبا فاقد قابلیت مهم منشی است.مراقب تلفن بی‌سیم‌ باشید. یادتان باشد تلفن بی‌سیم در صورت قطع برق از کار می‌افتند.تلفن بیس سیم‌دار باشد.اکیداً توصیه می‌شود تلفن اصلی که به اصطلاح Base نامیده می‌شود سیم‌دار باشد تا در صورت قطع برق و از کار افتادن گوش تلفن بی‌سیم، ارتباطتان با دیگران از بین نرود.طول عمر باطری تلفن را مد نظر بگیرید. گوشی‌ های تلفن بی‌سیم‌ مختلف دارای میزان مختلفی از ذخیره‌سازی شارژ هستند.گارانتی تلفن پاناسونیک هم مثل هر خرید دیگری باید کاملاً مورد توجه قرار بگیرد و از طریق نمایندگی تلفن پاناسونیک مورد تایید باشد. 

ویژگی های تلفن بیسیم پاناسونیک :

 تلفن های  بی سیم پاناسونیک با ظاهری بسیار  زیبا و  طراحی مدرن و بسیار جذاب  توانسته است  نیاز عموم مشتریان برای استفاده در محیط های گوناگون از جمله منزل ، محل کار و… را برطرف سازد. طراحی با رعایت استاندارد های جهانی ، تکنولوژی منحصر به فرد و سازگاری با محیط زیست از جمله قابلیت های گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک می باشد . این سیستم های گوشی تلفن بی سیم با رنج فرکانسی گیگا ، در انواع تک گوشی ، دو گوشی و چند گوشی همچنین یک بیسیم و یک با سیم می باشد . تلفن بی سیم پاناسونیک ( Cordless Telephone ) هم اکنون رتبه نخست در پر استفاده ترین تلفن های بی سیم را در سطج جهان دارا می باشد .

رتبه تلفن های پاناسونیک در سطح جهان 

ویژگی های منحصر به فردی که اکثر تلفن های بیسیم پاناسونیک از آن برخوردار می باشد :

 

 

شماره انداز یا ID CALLER :

با استفاده از این قابلیت که در تمامی گوشی تلفن های پاناسونیک وجود دارد  می توانید تماس های ورودی خود را کنترل نمایید.

شمارنده ی پیام

با تعبیه صفحه ی شمارنده ی پیام 2 رقمی روی بیس اکثر گوشی تلفن های بی سیم پاناسونیک ، تعداد پیام های ذخیره شده در صورت عدم پاسخگویی ، برای شما به نمایش گذاشته می شود و با انتخاب شماره ی مورد نظر می توانید پیغام ذخیره شده ی مربوط به آن شماره را گوش کنید.

سیستم منشی تلفن دیجیتال

در صورت عدم پاسخگویی ، اکثر تلفن های بیسیم PANASONIC این ِوژگی  را دارد تا به صورت خودکار تماس های شما را پاسخ داده و تا 18 دقیقه ، پیغام هایی که برای شما گذاشته می شود را ذخیره نماید.

دفترچه تلفن 100 شماره ای

تلفن های پاناسونیک دارای ظرفیت ذخیره 100 نام وشماره در دفترچه تلفن خود بوده و با ثبت این اطلاعات می توانید به راحتی و بدون شماره گیری ، با شماره ی مورد نظر خود تماس بگیرید.

 کارکرد به صورت با سیم و بدون سیم و یا هر دو

بعضی از مدل های تلفن های پاناسونیک دارای کارکرد دو منظوره هستند ، یعنی هم بیسیم دارند و هم با با سیم . این قابلیت در زمانی که برق منزل یا برقی محل کار قطع می شود می تواند بسیار مثمر ثمر واقع شود .

دکمه های محکم و بزرگ

دکمه های تعبیه شده بر روی  تلفن های پاناسونیک به شیوه تولید شده اند که در مدت زمان بسیار طولانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد و رنگ شماره تلفن ها و دکمه مخدوش نخواهد شد

تلفن های بیسیم پاناسونیک پرفروشترین تلفن ها در سطج جهان نسبت به کمپانی های دیگر می باشد :

فروش تلفن های پاناسونیک

    تکنولوژی بهبود کیفیت (صدای دیجیتال)

    تنظیم صدا به صورت دلخواه (سفارشی کردن سیستم صدا)

    قابلیت پخش صدا از بلندگوی روی گوشی

    و بسیاری امکانات دیگر که در آینده آن ها را در نمایندگی مستقیم پاناسونیک توضیح خواهیم داد.

حالت شب :

دیگر با صدای زنگ تلفن از خواب بیدار نخواهید شد . هر گوشی با برنامه ریزی شما می تواند در طول زمان مشخص بی صدا باشد.

سازگار با محیط زیست :

بدون استفاده از سرب یا هرگونه مواد شیمیایی مضر :

جهت حفظ محیط زیست در تولید تلفن های پاناسونیک  از هیچگونه مواد شیمیایی اعلام شده توسط Rohs از جمله : سرب ، کادیوم ، جیوه ، کرومیوم ، هگزا اولانت و مواد قابل اشتعال حاولی برم ( PBE , PBDE ) مورد استفاده قرار نگرفته است .

نمایندگی گارانتی تلفن های پاناسونیک

گارانتی تلفن های پاناسونیک

شرکت جهان تلفن مرکزی نماینده رسمی سیستم های ارتباطی پاناسونیک در ایران، خدمات پس از فروش تلفن، فکس، چند کاره های پاناسونیک را به مشتریان ارئه می دهد.

شرایط ضمانت نامه:

    هر دستگاه به مدت یک سال تا تاریخ مندرج در روی کارت ضمانت نامه همان دستگاه، توسط شرکت تکنوتل دارای ضمانت می باشد.

    ضمانت نامه فقط شامل دستگاه اصلی بوده و لوازم جانبی (از قبیل باتری،‌ شارژر و …) مشمول ضمانت نمی باشد.

    خدمات تحت ضمانت برای دستگاه در صورتی قابل ارائه خواهد بود که هنگام مراجعه به دفاتر خدمات تکنوتل بر چسب ضمانت و فاکتور خرید را به همراه داشته باشید.

 برق خوردگی، آبخوردگی، رطوبت، تعمیرات غیر مجاز، مخدوش بودن بر چسب ضمانت نامه یا شماره ضمانت ده رقمی روی آن و هولوگرام مربوطه، عدم انطباق شماره سریال دستگاه با شماره سریال جعبه و استفاده از لوازم و مواد مصرفی غیر اصل اعتبار این ضمانتنامه را از بین می برد.

راهنمای خرید تلفن بیسیم :

طراحی جهانی ، تکنولوژی منحصر به فرد ، سازگاری با محیط زیست از جمله قابلیت های تلفن های بی سیم پاناسونیک می باشد . این سیستم های تلفن بی سیم با رنج فرکانسی گیگا ، در انواع  تک گوشی ،دو گوشی ، سه  گوشی و  چهار گوشی دارای سیستم منشی تلفنی ، قابلیت  ارسال و  دریافت  SMS ،نمایش شماره تماس گیرنده (Caller ID) و بسیاری قابلیت های دیگر پاسخگوی نیاز شما می باشد .

تلفن به عنوان يكي از كارآمد ترين ابزارهاي ارتباطي در دنياي مدرن به شمار مي رود؛ از اينرو بر آن شديم تا اطلاعاتي در خصوص نحوه خريد و نكاتي كه مي بايست در حين انتخاب يك تلفن مناسب رعايت كنيد را در اختيارتان قرار دهيم

حافظه تلفن

 به هنگام خريد حتماً به حافظه گوشي تلفني كه قصد انتخاب آنرا داريد، دقت كنيد. تلفن هاي بي سيم داراي حافظه اي هستند كه بسته به قيمت مي تواند از 10 تا 50 شماره را در خود ذخيره كند. با استفاده از اين قابليت و تنها با فشار دادن يك كليد مي توانيد شماره مورد نظر خود را كه قبلاً ذخيره نموده ايد را بگيريد. اسم هاي ذخيره شده به ترتيب حروف الفبايي بر روي صفحه نمايش تلفن نشان داده مي شوند و شما با استفاده از كليد بالا و پايين مي توانيد شماره مورد نظر را انتخاب نماييد. برخي از انواع تلفن هاي بي سيم نيز كليدهاي اختصاصي براي ذخيره تلفن هاي ضروري نظير اورژانس و پليس را دارند.

 جك گوشي

 تقريباً همه تلفن هاي بي سيم داراي جك گوشي هستند كه فرد بدون اينكه مجبور باشد بدنه تلفن را با خود حمل كند بتواند گوشي را هر كجايي كه خواست استفاده كند. برخي از انواع جديد تلفن هاي بي سيم نيز شامل كيف هاي كمري هستند كه مي توانيد گوشي را درون كيف قرار داده و به كمربند خود وصل كنيد و با آن در محيط راه برويد.

نمايشگر شماره تماس گيرنده (ID- caller)

 اكثر تلفن هاي بي سيم شامل صفحه نمايشي هستند كه وقتي كسي به شما زنگ مي زند شماره او روي صفحه نشان داده مي شود و اگر نام او جزء ليست شماره هاي ذخيره شده بر روي حافظه تلفن باشد نام او نيز روي صفحه مي افتد. با بهره گيري از اين امكان مي توانيد در صورت تمايل تلفن را جواب بدهيد، تماس را رد كنيد يا اجازه دهيد تلفن روي حالت منشي تلفني برود.

پاسخگوي چند منظوره

برخي از تلفن ها امكان اتصال به بيش از يك خط را براي شما فراهم مي آورند و گاهي تا 4 خط را هم پشتيباني مي كنند.

  خاصيت ضد ضربه و ضد آب

 از آنجايي كه افراد عادت دارند تلفن بي سيم را با خود به نقاط مختلفي حمل كنند، احتمال افتادن و يا مرطوب شدن تلفن بالاست. به همين دليل برخي از تلفن هاي بي سيم داراي قابليت ضد ضربه و ضد آب نيز مي باشند.

شماره گيري مجدد

برخي از انواع تلفن هاي جديد نه تنها امكان شماره گيري آخرين شماره گرفته شده را به شما مي دهند، بلكه اين امكان را نيز برايتان فراهم مي آورند كه بتوانيد تا 10 شماره قبلي را مجدداً بگيريد. همچنين اگر شماره مورد نظر اشغال باشد، تلفن به صورت خودكار آنقدر شماره گيري مي كند تا خط آزاد شود.

بلندگو

 اين قابليت به شما امكان مي دهد كه شماره اي را بگيريد و بدون برداشتن گوشي از طريق بلندگو به مكالمه بپردازيد. كيفيت صداي بلندگو ها متفاوت است، اما بهترين نوع آن مدلي است كه داراي صداي ديجيتال دوبلكس مي باشد. اصولاً اسپيكرها بر روي بدنه تلفن نصب مي شوند و نه گوشي، اما اخيراً نمونه هايي از طرف كمپاني هاي بزرگ به بازار عرضه شده اند نظير: فيليپس مدل زنيا و پاناسونيك مدل KXT-CD 715 كه هم روي گوشي و هم بدنه داراي بلندگو مي باشند.

چراغهاي روي كليد شماره گير

 تلفني را بخريد كه داراي سيستم روشنايي داخلي باشد تا اگر مي خواستيد شب ها و يا در تاريكي شماره بگيريد بدون نياز به نور بتوانيد اين كار را انجام دهيد.

  انتظار

 اگر در حين مكالمه كاري برايتان پيش بيايد و يا خط ديگر شروع به زنگ زدن كند با استفاده از اين امكان مي توانيد تلفن را در حالت Hold قرار داده و پس از مدتي ادامه گفتگو را از سر بگيريد.

كنفرانس

كليدي است كه عموماً با مشخصه CONF بر روي گوشي ها قابل شناسايي است و به شما اين اجازه را مي دهد تا ارتباط 3 نفره تلفني برقرار كنيد

كنترل زنگ

انواع و اقسام مختلفي از زنگ هاي متفاوت بر روي گوشي هاي تلفن بي سيم وجود دارند كه بنا به سليقه شخصي مي توانيد صداي زنگ مورد نظر خود را انتخاب كنيد. پيش از خريد مطمئن شويد كه مي توانيد صداي زنگ را كم و زياد و يا به طور كلي خاموش كنيد.

ارتباط داخلي

تلفني را بخريد كه به شما اجازه مي دهد از گوشي به پايه دستگاه و بالعكس ارتباط برقرار كنيد. شروع مكالمه داخلي بايد از هر دو قطعه (هم گوشي و هم پايه) قابل اجرا باشد.

 پيجر

در صورتي كه گوشي را جايي قرار داده باشيد كه نمي دانيد، با فشار دادن ين كليد صداي “بيپ” از گوشي خارج مي شود و شما به راحتي مي توانيد گوشي را پيدا كنيد.

صفحه نمايش

 از طريق صفحه نمايش مي توانيد ميزان شارژ باتري، ساعت و تقويم روز، و وضعيت تماس ها را بررسي نماييد.

 چراغ نشانگر منشي تلفني

اگر كسي براي شما پيام صوتي گذاشته باشد، اين چراغ روشن شده و به شما اطلاع مي دهد كه پيام صوتي داريد.

 كليد Flash

اين امكان به شما اجازه مي دهد بدون خاموش و روشن كردن مجدد تلفن، خط را آزاد كنيد. همچنين اين كليد امكان انتقال تماس بر روي خط ديگر را نيز براي شما فراهم مي آورد.

باتري NiMH

 اين باتري كه تركيب هيدريد فلز- نيكل است در مقايسه با انواع مشابه كادميوم – نيكل خود سه برابر ظرفيت بالاتري در ذخيره انرژي دارد. به دليل ظرفيت بالاي ذخيره انرژي، هم مدت زمان صحبت كردن بالا مي رود و هم از نظر كاربردي مقرون به صرفه تر است و به كاهش وزن گوشي هم كمك مي كند.

 محدوديت تماس

يك قفل امنيتي است كه قبل از شماره گيري بايد آن كد مورد نظر را وارد كنيد تا اجازه شماري گيري به شما داده شود. اين امكان به ويژه براي كنترل فرزندان از سوي والدين مفيد است.

فركانس

تلفن هاي بي سيم براي برقراري صدا از پايه به گوشي از سيگنالهاي راديويي FM استفاده مي كنند، به همين دليل اگر گوشي تلفن در كنار ساير وسايل برقي، فرستنده هاي راديويي، و تلفن هاي بي سيم ديگر قرار بگيرد تا حدي دچار اختلالات شبكه اي مي شود. به طور عمومي تلفن هاي بي سيم روي باند راديويي 27MHz را تماس برقرار مي كنند. توجه داشته باشيد كه هر چه فركانس بالاتر باشد، كيفيت صدا هم بهتر مي شود

 فرستنده ديجيتالي

برخي از تلفن هايي كه مجهز به سيستم تكنولوژي ديجيتال هستند به جاي فرستنده هاي آنالوگ راديويي از فرستنده هاي ديجيتال استفاده مي كنند. اين امر هم امنيت مكالمات را افزايش مي دهد و هم اختلال كمتري را در حين گفتگو ايجاد مي كند.

 منشي تلفني خودكار

منشي تلفني زماني به كار مي آيد كه نمي خواهيد به تماس خاصي پاسخ بدهيد و يا در منزل نيستيد. هميشه چند مدل صداي از پيش ضبط شده از قبل بر روي تلفن وجود دارد كه مي توانيد از آنها استفاده كنيد. در غير اينصورت مي توانيد از قابليت ضبط و پخش صداي شخصي نيز استفاده كنيد. همچنين كليدي براي شنيدن پي در پي پيغام ها و پاك كردن پيام هاي ارسالي نيز وجود دارد.

استند باي باتري

استند باي باتري از 7 روز شروع شده و برخي از تلفن ها توانايي آنرا دارند كه تا 30 روز هم شارژ باتري را حفظ كنند. بهتر است تلفني با دو باتري شارژي بخريد كه وقتي در حل صحبت كردن با گوشي هستيد و در واقع يكي از باتري ها در حال كار كردن است، باتري ديگر بر روي پايه در حال شارژ شدن باشد. مطمئن شويد كه تلفن داراي اين امكان هم هست كه در زمان تخليه كامل شارژ باتري پيغام هشداري با صداي “بيپ” هاي پشت سرهم به شما بدهد.

 نصب ديواري

مطمئن شويد كه تلفني كه قصد خريد آنرا داريد حتماً شامل قابليت نصب به ديوار باشد چراكه ممكن است روزي تصميم بگيريد كه آنرا به ديوار نصب كنيد.

ترفند های تلفن های پاناسونیک :

طرز تنظیم کردن بیسیم در صورت تنظیم نبودن:

  1. دکمهMENUرا روی تلفن بی سیمفشار دهید.
  2. شماره130 # شماره گیری نمائید
  3. رویتلفن بی سیم بیس (مادر) دکمهLocator / Intercom  را به مدت 4 الی 5 ثانیه نگه دارید تا چراغی روی بیس به صورت چشمک زن روشن شود.
  4. روی تلفن بیسیم دکمه  OK  را فشار دهید.
  5. بعد از چند ثانیه صدای بوق کوتاهی آمده و بیسم تنظیم می شود.

 

 

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی