ضبط صدای سانترال و ضبط پیغام تلفن گویا

روش ضبط صدای سانترال و ضبط پیغام تلفن گویا سانترال پاناسونیک

آموزش تغییر صدای تلفن گویای سانترال پاناسونیک و ضبط پیام ورودی سانترال برای منشی تلفنی یا همان تلفن گویا روی سانترال KX-TES824 با تلفن مدیریتی KX-T7730 و ضبط صدای تلفن گویا سانترال های پر ظرفیت TDA و TDE با تلفن KX-T7665 و دیگر تلفن های دیجیتال مانند KX-DT333 به همراه روش ضبط پیام لایه های زیرین تلفن گویا، در این قسمت در دسترس مشتریان گرامی قرار گرفته است.

روش ضبط پیام تلفن گویا روی سانترال KX-TES824 و KX-TEM824

برای انجام این کار باید ابتدا با تلفن مدیریتی KX-T7730 به پورت مدیریتی دستگاه متصل شوید و پس از آن برای ضبط صدای تلفن گویا به شکل زیر عمل نمایید. برای پیام اصلی یا همان پیام ورودی و خوش آمد گویی:

  1. ابتدا کلید program را انتخاب کنید
  2. عدد 9 راوارد نمایید
  3. عدد 1 را وارد کنید
  4. مجددا عدد 1 را وارد کنید
  5. پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط کنید
  6. کلید store را در پایان برای ذخیره وارد کنید.

برای پیام لایه های بعدی تلفن گویا:

پیام لایه های بعدی زمانی استفاده می شود که شما پس از پیام خوش آمد گویی و شماره گیری یک عدد کاربر را به یک مقصد خاص متصل نکنید، برای مثال پس از پیام خوش آمد گویی کاربر برای ارتباط با واحد فروش عدد یک را شماره گیری کرده است و در این شرایط ما یک منوی تلفنی دیگر برای معرفی بخش های مختلف واخد فروش داشته باشیم. در این شرایط پیام مربوط به منو های زیرین به این شکل ضبط می گردد.

  1. ابتدا کلید program را انتخاب کنید
  2. عدد 9 راوارد نمایید
  3. عدد 3 را وارد کنید
  4. عدد 1 را وارد کنید
  5. وارد نمودن ستاره (*)
  6. پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط کنید
  7. کلید store را در پایان برای ذخیره وارد کنید.

به این ترتیب می توانید پیام مورد نظر خود را برای معرفی شرکت و بخش های مختلف مجموعه خود نظیر واحد فروش، پشتیبانی و غبیره به مشتریان معرفی نمایید و در صورت لزوم پیام های مرتبط با منو های دیگر را نیز ضبط نمایید. در صورتی که مشکل در ضبط صدای سانترال دارید از طریق بخش پرسش یا نظر در پایین همین برای دریافت پاسخ سوالات خود با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی