پاناسونیک چه مزیت هایی نسبت به سایر برند ها دارد؟؟

چرا پاناسونیک بخریم؟

برند پاناسونیک اولین بار در سال 1955 برای  باندهای صوتی استفاده شد.

پاناسونیک ترکیبی از دو لغت “پانا” و “سونیک” می باشد که به معنای خلق صدای بلند می‌باشد.

تاکنون “پاناسونیک” بعنوان برند اصلی این شرکت خدمات و محصولات متنوعی را ارائه داده است.

پاناسونیک چه مزیت هایی نسبت به سایر برند ها دارد

دوربین مداربسته پاناسونیک

پاناسونیک، برندی برای افراد باهوش!

امروزه استفاده از برندهای مطرح در دنیا بسیار بحث‌برانگیز شده و با شعارهای متفاوتی همراه است؛ اما مسلماً هوشمندانه این است که خریدی را انجام دهید که بردـ برد باشد. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که کاری کنید خرید شما سرمایه‌گذاری باشد، نه هزینه؟ اکثر برندهای دنیا با سیاست‌های خاصی عمل می‌کنند.

دوربینی برای افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری هستند

برای درک بهتر این‏ موضوع، مثال بسیار ساده‌ای می‌آوریم. حتماً در بازار، پرینترهایی را دیده‌اید که قیمت‌های بسیار مناسبی دارند و حتی بعضی مواقع، نبود تناسب میان کیفیت بالا و قیمت پایین آنها برای شما بسیار تعجب‌آور بوده است. آیا می‌دانید که تولید پرینتر در سطح جهانی از حاشیه سود بسیار کمی برخوردار است و حتی در برخی مدل‌ها، توجیه اقتصادی ندارد؟ اگر این‌گونه است، پس چرا شرکت‌ها اقدام به تولید و فروش پرینتر می‌کنند؟

برای پاسخ دادن به این پرسش باید بگوییم که آیا تا به حال محاسبه کرده‌اید چند برابر مبلغ یک پرینتر را برای تهیه کارتریج و تعمیر و نگهداری دستگاه می‌پردازید؟ در دنیای تجهیزات نظارت تصویری و دوربین‌های مداربسته نیز منوال همین است. پس خرید هوشمندانه برای شما این است که برندی عالی را با قیمتی مناسب تهیه و سال‌ها بدون پرداخت هزینه‌ی تعمیر و نگهداری، از آن استفاده کنید.

دوربین مداربسته پاناسونیک، همان برندی است که این هدف را بسیار سخاوتمندانه و در سطحی عالی، تحقق بخشیده است؛ برندی که بر اساس تمامی مشهودات، به دنبال این نیست که مشتری را وابسته به خود و مجبور به هزینه کردن کند. امروزه، تمامی شرکت‌های هوشمند، این برند را به مشتریان خود معرفی می‌کنند. قطعاً شما نیز با مطالعه‌ی سایر مقالاتی که در سایت ما آمده است و در ادامه خواهد آمد، هر روز بیش از پیش به کارایی و کیفیت مطلوب این برند پی خواهید برد. پیشنهاد هوشمندانه ما این است که حتی برای کوچک‌ترین پروژه‌ها نیز از برندی استفاده کنید که شعارش را در یک کلام، در تصویر زیر مشاهده می‌کنید

چرا تلفن پاناسونیک

تولیدات اداری و مخابراتی پاناسونیک بخصوص گوشی تلفن و دستگاه سانترال پاناسونیک همیشه جزو پرفروش ترین و باکیفیت ترین محصول در جهان چه در بین رقبا و چه در بین دیگر تولیدات کمپانی پاناسونیک قرار دارد. قابلیت ها و امکانات نوین تلفن پاناسونیک باعث موفقیت و پیشتازی این محصول در مقایسه با دیگر تولیدکننده های آن شده که منجر به استقبال گسترده بازار از گوشی تلفن پاناسونیک گردیده است.

تنوع گوشی تلفن پاناسونیک در دسته بندی هایی شامل: تلفن بی سیم پاناسونیک ، تلفن مرکزی (تلفن سانترال) و تلفن رومیزی می باشد.

گوشی تلفن پاناسونیک قیمت مناسبی دارد بصورتی که طراحی بین المللی، فناوری تولید انحصاری، صفحه نمایشگر (LCD) دو سطری یا سه سطری که در بیشتر انواع گوشی تلفن پاناسونیک وجود دارد و نیز منشی تلفنی که در بعضی مدل ها گنجانده شده، قیمت تلفن پاناسونیک را با صرفه اقتصادی بسیار بالایی همراه کرده است.

چرا مرکز تلفن پاناسونیک ؟

پاناسونیک از قدرتمند ترین برندها در ضمینه ی تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی است .سانترال ها و مراکز تلفن پاناسونیک طیف وسیعی از نیاز های کاربران را برطرف می سازند . از جمله قابلیت های مورد توجه مراکز پاناسونیک ماژولار بودن آن هاست.این مراکز بسیار انعطاف پذیر هستند و در حین این انعطاف پذیری از پایداری و استبلیتی بسیار بالایی برخوردار هستند.سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای پایین و خانگی شروع می شود به ظرفیتهای تا با لای ۱۰۰۰ داخلی وبیشتر نیز میتواند گسترش داده شود . سانترال پاناسونیک قابلیت تلفن گویا کارت های رله در بازکن بیسیم های دکت شبکه خصوصی و استفاده در شرایط دفاترسازمانی متعدد را نیز دارد پاناسونیک میتواند با استفاده از خروجی پرت سریال ریپورتی از مکالمات داخلی ویا خروجی های به سمت بیرونی را به شما میدهد . سانترال پاناسونیک با استفاده از دستگاه جانبی به نام Voice Mail میتواند ارتباط تلفن گویا را به صورت هوشمند تحویل دهد.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی