نمایندگی رسمی پاناسونیک در شهرستان مریوان

نمایندگی رسمی پاناسونیک در شهرستان مریوان

نمایندگی رسمی پاناسونیک در شهرستان مریوان

 

نمایندگی پاناسونیک با تکیه بر الطاف الهی و همچنین با بهره گیری از برترین مهندسین و متخصصین کشور، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان خود عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی پاناسونیک گردد.شرکت ایده آل گستر صدر، در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را چه در بخش عرضۀ محصولات و چه در بخش خدمات پس از فروش، به هموطنان گرامی ارائه نماید. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از تکنولوژی روز در محصولات پاناسونیک، نیاز به اطلاعات و دانش روز بیش ازپیش احساس می شود.

 

از این رو متخصصین نمایندگی پاناسونیک، ملزم به حضور در دوره های تخصصی هستند که در سیکل های مختلف ازسوی نمایندگی پاناسونیک برگزار می گردد.سرعت، دقت واحترام به حقوق مشتریان، مهم ترین ارکان نمایندگی پاهستند. کادر فنی و کارکنان این مرکز اصل احترام به ارباب رجوع را همواره مدنظر قرار داده اند. کادر پشتیبانی نمایندگی پاناسونیک، با صبر و حوصله به تمامی پرسش های شما پاسخ گفته و راهنمایی های لازم در اختیارمشتریان گرامی  قرار خواهند داد.

خدمات در نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک ، اصل مشتری مداری را سرلوحه ی خدمات خود قرار داده است. این مرکز تمامی تلاش خود را جهت نهادینه کردن مفهوم مشتری مداری بین کارکنان خود به کار بسته است. در سال‌های اخیر تمامی شرکت ها و سازمان ها، به اهمیت رضایت مشتری پی‌برده‌اند. مشتری مداری، گرایش بدست آوردن اطلاعات در مورد مشتری و استفاده از آن در تدوین استراتژی به منظور برآورد ساختن این نیازها است.اجرای این استراتژی از طریق پاسخگویی مثبت به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان اهمیت بسیاری دارد. مدیریت نمایندگی پاناسونیک معتقد است کارکنان باید فلسفه خدمت به مشتری را به طور دائم تقویت کرده و برای بهبود مستمر آن کوشش کنند. نمایندگی پاناسونیک، به دلیل تعهدی که در برآورده کردن نیاز مشتریان دارد، در ارائه ی خدمات به مشتریان همواره موفق بوده است.

بدین طریق است که سازمان می‌تواند مشتریان خود را حفظ کند. عذر خواهی از مشتری ناراضی و پاسخگویی به انتقادات آن ها، راه اصلی عبور از بسیاری از بحران‌ها و حلال بسیاری از مشکلات و نارضایتی‌ها است. کارکنان و کادر فنی نمایندگی پاناسونیک، همواره  این اصل مهم را در نظر داشته اند. تعهد به ارایه ی خدمات مطلوب ، فضا و تجهیزات استاندارد و مناسب به همراه کارشناسان متعهد و مجرب، از ارزشهای  اصلی نمایندگی پاناسونیک بوده واین مرکز به صورت ویژه به آن توجه داشته است.

 

بکاربستن ایده های جدید :

شرکت ایده آل گستر، بر این باور است که پیمودن مسیر پیشرفت و تکامل بدون ابتکار میسر نیست ، از این رو ارائه ایده های نو مبتنی بر تجارب، دانش و خلاقیت کارشناسان را از جمله اهداف همیشگی خود قرار داده و در این راستا با توکل بر خداوند متعال و پشتیبانی تجهیزاتی و نیروی انسانی ، موفق به راه اندازی “واحد تحقیق و پژوهش و توسعه ” در سال 90 شده و طرح های جدید خود را پس از انجام تحقیقات همه جانبه در بخش های مختلف ارائه می نماید .

حرکت در راستای مسیر استاندارد :

اصل کلی این شرکت ، بر روی سنجش فعالیت ها با معیارهای بین المللی ،اصولی و در راستای استانداردهای تعیین شده بنا نهاده شده است. این امر سبب می شود تا انجام کلیه مراحل مرتبط با کار ، در چهارچوب مشخص و صحیح صورت پذیرد. تمام واحد ها ازجمله فروش ، فنی و مهندسی، نصب و راه اندازی ، خدمات پس از فروش با معیارهای مرتبط تطبیق داده شده تا از روند صحیح کار اطمینان حاصل شود.

اصل مهم مشتری مداری :

داشتن اعتبار نزد مشتریان، سرمایه ای ارزنده ومهم است که از دست دادن آن مصداق عدم موفقیت می باشد به همین منظور ما تمامی توجه خود را معطوف به رضایت مشتریان نموده و از طریق واحد پشتیبانی ، خدمات پس از فروش و همچنین ضمانت محصولات سعی به جلب رضایت و اطمینان خاطر هر چه بیشتر شما مشتریان گرامی نموده ایم.نکته مهم و قابل توجه اینکه شرکت ایده آل گستر پیشرفت خود را در گرو دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود دانسته و از طریق ارتباطات عمومی نظیر پست الکترونیک، سامانه ی پیام کوتاه و سیستم صدای مشتریان نظرات انها را جویا می شود.

سخن آخر:

شرکت ایده آل گستر صدر به عنوان نماینده شرکت پاناسونیک از شما به خاطر خرید محصولات پاناسونیک تشکر و قدردانی می نماید و امیدوار است که بتواند خدماتی درخور این برند و محصولات خوب آن به شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

لذا شرکت ایده آل گسترصدر، با هدف ارتقاء وسایل ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد. همچنین این مجموعه آماده همکاری در زمینه ارائه مشاوره های مختلف در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی