معرفی دستگاه فکس لیزری مدل KX-MB2090

معرفی دستگاه فکس لیزری مدل KX-MB2090

 فکس لیزری پاناسونیک مدل KX-MB2090 چندکاره بوده و شامل پرینتر، اسکنر، دستگاه کپی و فکس می باشد و آشنایی با طرز کار این دستگاه فکس چندین هدف مختلف را برای شما تأمین نموده و علاوه بر آسان تر کردن روند کار از اشغال فضای بیشتر نیز جلوگیری می نماید.
در این سری از فکس پاناسونیک، امنیت و جلوگیری از افشاء اطلاعات کاربران لحاظ شده است. برای مثال در هنگام شماره گیری مستقیم از شما خواسته می شود تا یکبار دیگر شماره را قبل از ارسال فکس وارد کنید. فکس KX-MB2090 به شما این امکان را می دهد تا شماره گیری مستقیم را مسدود کرده و کاربران تنها با شماره گیری خودکار اسناد را ارسال کنند.
حالت On-screen Address Confirmation نام ثبت شده را قبل از ارسال فکس بر روی LCD نمایش می دهد. در این مدل فکس شما می توانید برای هر دپارتمان کد تعریف کرده و با تعیین محدودیت برای آنها تنها به واحد های مجاز اجازه ی پرینت و کپی دهید، بدین ترتیب به راحتی می توانید گرفتن پرینت و کپی توسط کاربران را مدیریت نمائید.معرفی دستگاه فکس لیزری مدل KX-MB2090

معرفی دستگاه فکس لیزری مدل KX-MB2090

 

امکان پیش نمایش فایل ها قبل از پرینت به شما اجازه می دهد سربرگ، پاورقی و برگه سفید به اسناد خودتان اضافه کنید و به کمک همین قابلیت در فکس نیز فکس های دریافتی برایتان نمایش داده شده و می توانید آنها را چاپ، ذخیره و یا پاک کنید و بدین ترتیب از هدر رفتن کاغذ جلوگیری کنید. در مواقعی که احتیاج به جزئیات تصاویر ندارید می توانید تا 16صفحه را تنها در یک کاغذ چاپ کرده و با این روش نیز از چاپ کاغذ اضافی جلوگیری کنید.

 

همچنین در صورتی که مایل به چاپ تصاویر بزرگ باشید با استفاده از قابلیت Poster Printing، هر قسمتی از آنها را در یک صفحه چاپ کرده و بعد مونتاژ نمائید.
دستگاه فکس KX-MB2090 قابلیت اسکن رنگی و ارسال خودکار به دسکتاپ، ایمیل، FTP سرور و پوشه به اشتراک گذاشته شده در شبکه را داشته و به کمک نرم افزار Readiris 7 OCR می تواند متون شما را به متن قابل ویرایش و یا یک فایل PDF تبدیل کند.
از آنجا که فرمت PDF درتلفن های همراه نیز قابل استفاده است قابلیت کاربردی ارسال فکس های دریافتی به ایمیل کاربران در قالب فایل های PDF این امکان را فراهم می کند حتی در مواقعی که خارج از محل کار هستید اسناد دریافتی را چک کنید.
فکس پاناسونیک KX-MB2090 قادر است تا 30 کاربر را در سطح شبکه پوشش داده و با توجه به آی پی هر یک از آنها دسترسی ها را محدود نموده و تأمین کننده امنیت باشد. با امکان اتصال از طریق LAN تنظیمات لازم بر روی این دستگاه به راحتی و بدون نیاز به حضور در کنار دستگاه امکان پذیر است.

ویژگی های دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-MB2090 :
–    صفحه نمایش LCD دو خطی
–    حجم حافظه 32 MB
–    محفظه کاغذ 250 برگی
–    سرعت چاپ 26 صفحه در دقیقه
–    وضوح چاپ 600.600 dpi
–    قابلیت ارسال اسکن رنگی به PC، ایمیل،FTP سرور و SMB
–    تغذیه خودکار 20 برگی
–    سرعت ارسال فکس 33.6 kbps
–    دفترچه تلفن 100 شماره ای
–    امکان شماره گیری سریع (6 شماره)
–    قابلیت اتصال به PC از طریق پورت USB
–    قابلیت اتصال به شبکه از طریق پورت LAN

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی